پیگیری وضعیت سفارشات فروشگاه بانه کالا
شما میتوانید از طریق روشهای زیر، وضعیت سفارش خود را در وبسایت فروشگاه بانه کالا پیگیری کنید:
-
سامانه رهگیری سفارش:
- ابتدا وارد پروفایل خود شوید -
ورود یا عضویت
- پس از ورود به قسمت سوابق خرید مراجعه کنید
- لیست سفارشات شما نمایش داده میشود.
- روی "جزئیات" سفارش مورد نظرتان کلیک کنید.
- در این بخش، میتوانید وضعیت سفارش خود را به همراه اطلاعات مربوط به حمل و نقل مشاهده کنید.
-
کد رهگیری:
- پس از ارسال توسط فروشگاه بانه کالا، یک کد رهگیری به شما پیامک میشود.
- میتوانید با استفاده از این کد، وضعیت سفارش خود را در سامانههای رهگیری مرسولات پستی مانند رهگیری مرسولات پست پیشتاز، رهگیری مرسولات تیپاکس و ... پیگیری کنید.
-
تماس با پشتیبانی:
- اگر با استفاده از روشهای بالا نتوانستید وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید، میتوانید با بخش پشتیبانی فروشگاه بانه کالا تماس بگیرید.