جهت مشاوره با شماره های 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها) در تماس باشید

پیگیری سفارشات و رهگیری مرسولات پستی

برای استفاده از این بخش می‌توانید به راحتی وضعیت سفارش خود را در وبسایت بانه کالا  پیگیری کنید. برای این کار کافی است شماره همراه که با آن خرید انجام داده اید را در کادر زیر وارد کنید و سپس بر روی دکمه بررسی کلیک کنید.
در صورت نیاز به راهنمایی یا بروز هرگونه مشکل، می‌توانید با پشتیبانی وب سایت  تماس بگیرید.
 
 
 

 


پیگیری وضعیت سفارشات فروشگاه بانه کالا

شما می‌توانید از طریق روش‌های زیر، وضعیت سفارش خود را در وبسایت فروشگاه بانه کالا پیگیری کنید:

  1. سامانه رهگیری سفارش:

    • ابتدا وارد پروفایل خود شوید - ورود یا عضویت
    • پس از ورود به قسمت سوابق خرید مراجعه کنید
    • لیست سفارشات شما نمایش داده می‌شود.
    • روی "جزئیات" سفارش مورد نظرتان کلیک کنید.
    • در این بخش، می‌توانید وضعیت سفارش خود را به همراه اطلاعات مربوط به حمل و نقل مشاهده کنید.
  2. کد رهگیری:

    • پس از ارسال توسط فروشگاه بانه کالا، یک کد رهگیری به شما پیامک می‌شود.
    • می‌توانید با استفاده از این کد، وضعیت سفارش خود را در سامانه‌های رهگیری مرسولات پستی مانند رهگیری مرسولات پست پیشتاز، رهگیری مرسولات تیپاکس و ... پیگیری کنید.
  3. تماس با پشتیبانی:

    • اگر با استفاده از روش‌های بالا نتوانستید وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید، می‌توانید با بخش پشتیبانی فروشگاه بانه کالا تماس بگیرید.