جهت مشاوره با شماره های 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها) در تماس باشید -

 

به احتمال زیاد، نیمه دوم سال 2017 شاهد رونمایی از نسخه بعدی برند نوت سامسونگ باشیم. در همین راستا، تصویری از کانسپت جدید گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) منتشر شده که البته بی‌شباهت به پرچمداران جدید این کمپانی نیست.
این کانسپت جدید گلکسی نوت 8 که ممکن است شاهد تایید و تولید انبوه آن باشیم، توسط طراح معروف، بنجامین گسکین (Benjamin Geskin)، آماده و رندر شده است. در طرح مفهومی گسکین، نسخه بعدی گلکسی نوت مجهز به نمایشگر گلکسی اس 8 (Galaxy S8) بوده که به احتمال زیاد توسط سامسونگ به کار گرفته خواهد شد.
محل قرارگیری S Pen در کانسپت جدید گلکسی نوت 8 مشخص نیست

بر اساس تصورات بنجامین، گلکسی Note 8 دارای صفحه نمایش Infinity Display (با نسبت صفحه 18:9)، با کیفیت 4K و اندازه 6.4 اینچی، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، دوربینی با لنزهای دوگانه در قاب پشت و اسپیکرهای استریو است. این ویژگی‌ها، محتمل‌ترین امکاناتی‌ست که انتظار می‌رود سامسونگ در محصول جدید خانواده Note خود به کار ببندد و آن را در نیمه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه کند. البته هنوز هم مشخص نیست که محل قرارگیری S-Pen در کجای این فبلت باریک تعبیه خواهد شد. با این حال، قطعا مهندسین و طراحان خبره سامسونگ فکری به حال این سخت افزار دوست‌داشتنی و پرکاربرد خواهند کرد.
البته مشکل بزرگتر بر سر طراحی این گوشی هوشمند این است که گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ (+Samsung Galaxy S8) نیز دارای نمایشگری با همین اندازه‌ی 6.4 اینچی‌ است و به احتمال زیاد نیز قیمتی پایین‌تر از مدل بعدی نوت خواهد داشت. بنابراین، کره‌ای‌ها می‌بایست تمام تلاش خود را به کار بسته تا گلکسی نوت 8 بیشترین تفاوت را با پرچمداران سری S داشته باشد.
در ادامه، تصویری از کانسپت جدید گلکسی نوت 8 را ببینید.