جهت مشاوره با شماره های 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها) در تماس باشید -

 

به لطف اطلاعات بسیاری که هفته گذشته از پرچمدار آینده شرکت سامسونگ لو رفت، کاربران تا حد زیادی با محصول جدید این شرکت آشنا هستند. بعد از گذشت تنها 2 روز، حالا نیز تصویری از رندر رسمی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) به بیرون درز کرده که مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفته است.
تصویر لو رفته از رندر رسمی گلکسی اس 8 با عکس‌های قبلی مطابقت دارد

در نگاه اول، این تصویر شباهت بسیاری با عکسی که پیش‌تر از این گوشی هوشمند منتشر شده بود، دارد. همچنین با توجه به اطلاعات قبلی و همان‌طور که انتظارش را داشتیم، دیگر خبری از کلید فیزیکی هوم در بخش جلویی دستگاه نیست. سنسور اثر انگشت نیز در قسمت پشتی و کنار دوربین قرار گرفته است. به‌علاوه پیش‌تر و همراه با انتشار رندرهای سه بعدی اعلام شده بود که گلکسی اس 8 همراه با پنل شیشه‌ای روانه بازار حواهد شد، اما چنین چیزی در تصویر لو رفته از رندر رسمی گلکسی اس 8 دیده نمی‌شود.

به هر صورت زمان زیادی تا معرفی گلکسی اس 8 باقی نمانده و احتمالا در تاریخ 29 مارس (9 فروردین)، پرچمدار آینده سامسونگ به صورت رسمی معرفی و در تاریخ 21 آوریل (1 اردیبهشت) روانه بازار خواهد شد.