جهت مشاوره با شماره های 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها) در تماس باشید -

 

اوایل ماه گذشته میلادی بود که دعوتنامه‌هایی مربوط به یک رویداد خبری در روز 12 ژانویه 2017 (23 دی ماه) از سوی شرکت اچ تی سی فرستاده شد. بر روی این دعوتنامه، عبارت U به شکل بزرگی بر روی یک پس زمینه بنفش به چشم می‌خورد. ما بر این باور بودیم که منظور از U، عبارت For You یا همان برای شما است؛ حال به نقل از یک توییت تازه که توسط یکی از بزرگ‌ترین افشاکنندگان حوزه فناوری با حساب کاربری @OnLeaks منتشر شده، در واقع استفاده از این عبارت بر روی دعوتنامه بی‌منظور نبوده و نام اصلی گوشی اچ تی سی اوشن نوت (HTC Ocean Note)، اچ تی سی یو اولترا (HTC U Ultra) خواهد بود.

وی ادعا می‌کند که منابع تایید نشده‌ای به او گفته‌اند که نام اصلی این گوشی اچ تی سی یو اولترا بوده که در اصل یک فبلت 6 اینچی با ظاهری متفاوت از دیگر محصولات شرکت تایوانی اچ تی سی خواهد بود. از دیگر مشخصات این فبلت نیز می‌توان به فقدان یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد تا اچ تی سی نیز رسما بر روی موج حذف این جک سوار شود. یکی از تغییرات گسترده‌ای که طی سال گذشته کمپانی ها و تولیدکنندگان در گوشی های هوشمند خود ایجاد کرده‌اند، حذف تدریجی جک 3.5 میلی‌متری هدفون از محصولات مدرن و به روزشان بوده است. علاوه بر این در بسیاری از گوشی ها ما شاهد حضو دوربین دوگانه پشتی و همچنین درگاه مدرن USB نوع C نیز هستیم که نوعی به یک استاندارد واحد برای گوشی ها تبدیل شده‌اند.