جهت مشاوره با شماره های 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها) در تماس باشید -

به تازگی تصاویر جدیدی از یکی از پرچم‌داران بعدی شرکت اچ‌تی‌سی یعنی ‌وان M9 پلاس در صفحه‌ی توییتر upleaks منتشر شده است. به جرئت می‌توان گفت که این تصاویر کامل‌ترین نمونه‌ی لو رفته از اچ‌تی‌سی‌وان M9 پلاس تا به امروز است.

به تازگی تصاویر جدیدی از یکی از پرچم‌داران بعدی شرکت اچ‌تی‌سی یعنی ‌وان M9 پلاس  در صفحه‌ی توییتر upleaks منتشر شده است. به جرئت می‌توان گفت که این تصاویر کامل‌ترین نمونه‌ی لو رفته از اچ‌تی‌سی‌وان M9 پلاس تا به امروز است.
 

با توجه به تصاویر منتشر شده، در میابیم که دکمه‌ی قرار گرفته شده در قسمت پایینی جلویی محصول، یک فاصله‌ای میان دو بلندگوی BoomSound اچ‌تی‌سی‌وان M9 پلاس ایجاد کرده که به نظر حسگر اثر انگشت است.
 

قسمت پشتی گوشی هم شباهت زیادی به پرچم‌دار قبلی این شرکت یعنی اچ‌تی‌سی‌وان M8 دارد. اچ‌تی‌سی‌وان M9 پلاس از یک صفحه‌ی نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 2560، پردازنده‌ی 8 هسته‌ای مدیاتک، 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره خواهد برد.
 

اچ‌تی‌سی‌وان M9 پلاس قرار است در تاریخ نوزدهم فروردین ماه سال جاری (8 April 2015) در پایتخت چین معرفی شود. با این تفاسیر به طور قطع نمی‌توان گفت که این محصول تنها برای کشورهای آسیایی ساخته شده است.