جهت مشاوره با شماره های 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها) در تماس باشید -

 

 

اکنون بسیاری پس از معرفی گلکسی نوت 7 سامسونگ، به آی‌فون‌های 2016 شرکت اپل چشم دوخته‌اند. انتظار می‌رود شرکت اپل در ماه سپتامبر، گوشی‌های پرچم‌دار جدید آی‌فون 7 و آی‌فون 7 پلاس را به صورت رسمی معرفی نماید. شایعات تا معرفی رسمی آی‌فون‌های جدید شرکت اپل، از این گوشی منتشر می‌شود و به‌تازگی، تصویری از پنل جلوی آی‌فون 7 اپل، فاش شده است. 

 

تصویر تازه منتشرشده از پنل جلوی آی‌فون 7، با برخی از تصاویری که پیش‌تر از نمونه آزمایشی آی‌فون 2016 اپل منتشر شده است؛ هم‌خوانی ندارد. در تصویر جدید از پنل جلوی آی‌فون 7، ادعا می‌شود که بلندگوی گوشی بزرگ‌تر شده است و شرکت اپل از دو حسگر مجاورت استفاده خواهد کرد.

tet-3

همان‌طور که می‌دانید، آی‌فون‌ 2016 شرکت اپل بدون جک 3.5 میلی‌متری صدا عرضه خواهد شد و تعدادی حفره‌ی بلندگو، از فضای اضافی پایین گوشی استفاده خواهد کرد. علاوه‌براین، خطوط پلاستیکی آنتن، به لبه‌ی بالا و پایین گوشی منتقل شده است و شرکت اپل از یک لنز با اندازه بزرگ‌تر برای دوربین اصلی، استفاده خواهد کرد. مدل پلاس آی‌فون 7، هم‌چنین به یک دوربین دوگانه مجهز شده است تا به‌عنوان یک گوشی پرچم‌دار، گوشی‌های رده‌بالای سازندگان دیگر را به چالش بکشد. شایعات منتشرشده، نشان می‌دهد که شرکت اپل از یک الگوریتم نرم‌افزاری خاص برای زوم اپتیکال استفاده می‌کند که عملکرد آی‌فون 7 را در بخش عکس‌برداری در مقایسه با مدل‌های قبلی، بهبود می‌دهد. این موضوع با توجه به عملکرد گوشی‌های اپل در بخش عکس‌برداری، قابل انتظار است.

در حال‌حاضر، هنوز مشخص نشده است که آی‌فون 5.5 اینچی شرکت اپل با اتصال هوشمند ارائه می‌شود یا خیر زیرا یک شایعه، پیش‌تر مدعی شده بود که شرکت اپل، اتصال هوشمند (Smart Connector) را برای مدل رده‌بالای آی‌فون‌های جدید مناسب نمی‌داند و تصمیم گرفته تا آن‌را از آی‌فون 7 پلاس، کنار بگذارد.

در حالی‌که در بسیاری از شایعات مختلف به نام آی‌فون 7 برای گوشی‌های پرچم‌دار جدید شرکت اپل اشاره شده است، پیش‌تر، یک وب‌سایت فاش کرد  که شرکت اپل در حال‌حاضر، بسته‌بندی‌هایی را با نام “آی‌فون 6SE” به تولید رسانده است. با توجه این موضوع که طراحی آی‌فون‌های جدید شرکت اپل، بدون تغییر باقی مانده است؛ نام‌‍گذاری “آی‌فون 7” برای پرچم‌داران جدید این شرکت چندان معقول به‌نظر نمی‌رسد و به همین جهت، شرکت اپل، تصمیم گرفته تا آی‌فون‌های جدید خود را هم‌چنان در نسل “6” باقی نگه‌دارد.  آیفون7 احتمالا در 26 شهریور در فروشگاه‌های اپل عرضه خواهد شد. علاوه‌براین، اوان بلاس، فاش کرده است که پیش‌فروش آیفون 7 در 12 سپتامبر (22 شهریور) آغاز می‌شود.