جهت مشاوره با شماره های 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها) در تماس باشید -

 

 

همان‌طور که در ترنجی خواندید، شرکت ال‌جی به‌طور رسمی اعلام کرده است که بر روی یک گوشی پرچم‌دار مشغول به کار است؛ با این‌حال به دلیل فاش‌شدن این گوشی در شایعات قبل، خبر عرضه گوشی پرچم‌دار جدید چندان غافل‌گیر کننده نبود. ال‎جی بنابر اعلام‌رسمی شعبه کره این شرکت، بر روی ال‌جی V20 کار می‌کندو آن‌را در ماه سپتامبر به بازار عرضه خواهد کرد. با این‌حال، به تازگی مشخصات‌فنی ال‌جی V20 فاش شده است. 

 

یکی از هیجان‌انگیزترین ویژگی‌های ال‌جی V20، آن است که این گوشی به‌عنوان یک محصول “خارج از سری نکسوس” با سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.0 گوگل، به بازار عرضه می‌شود. با توجه به این موضوع که فروش ال‌جی G5 در بازار چندان موفق نبوده است، شرکت ال‌جی، گوشی پرچم‌دار جدید خود را با توجه به موفقیت ال‌جی V10، به‌عنوان یک مدل جدید از سری ال‌جی V به بازار عرضه می‌‎کند.

lg-v20-specs-leak-revealing-snapdragon-820-and-20mp-camera-506884-3

مشخصات تازه فاش‌شده، نشان می‌دهد که ال‌جی V20 با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی به بازار عرضه خواهد شد. اندازه و رزولوشن صفحه‌نمایش در مقایسه با صفحه‌نمایش 5.7 اینچی Quad HD ال‌جی V10، این سوال را به وجود می‌آورد که چرا ال‌جی مانند برخی از سازندگان دیگر به صفحه‌نمایش فول اچ‌دی برای پرچم‌داران خود، باز گشته است؟

علاوه‌براین، گفته می‌شود ال‌جی V20 با تراشه 64 بیتی اسنپدراگون 820 با هشت هسته پردازشی و یک واجد گرافیکی آدرنو 530 به بازار عرضه خواهد شد.

ال‌جی V20 به یک دوربین 20 مگاپیکسلی مجهز شده است

پرچم‌دار آینده ال‌جی، احتمالاً در دو مدل به بازار عرضه خواهد شد؛ یک مدل با سه گیگابایت حافظه رم و دیگری با چهار گیگابایت حافظه رم همراه است. این دو مدل، حافظه‌های داخلی متفاوتی دارند؛ یک نسخه با 32 گیگابایت حافظ داخلی و دیگری با 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. گفته می‌‎شود دوربین اصلی ال‌جی V20، یک شاتر 20 مگاپیکسلی خواهد بود و برای ثبت تصاویر سلفی از یک شاتر 8 مگاپیکسلی استفاده شده است. 

ظرفیت باتری ال‌جی V20 حدوداً 4000 میلی‌آمپر بر ساعت است؛ علاوه‌براین، این گوشی پرچم‎‌دار با درگاه یواس‌بی Type-C به بازار عرضه خواهد شد. این شایعه، اطلاعاتی را درباره صفحه‌نمایش ثانویه در ال‌جی V20 همانند مدل قبلی خود، فاش نکرده است. با این‌حال، می‌توان “صفحه‌نمایش ثانویه”  را به عنوان یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های گوشی پرچم‌دار ال‌جی V10 در نظر گرفت و انتظار داشت که ال‌جی V20 نیز با صفحه‌نمایش ثانویه به بازار عرضه شود. این مشخصات، اولین مشخصاتی است که برای ال‌جی V20 فاش شده؛ با این‌حال، نمی‌توان صحت آن‌را تایید یا تکذیب کرد.