جهت مشاوره با شماره های 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها) در تماس باشید -

 

 

اگر منتظر معرفی آیفون ۷ جدید اپل با استاندارد IP68 هستید تا بتوانید به‌راحتی در هنگام حمام کردن یا رفتن به استخر از آن بدون هیچ مشکلی استفاده کنید، احتمالا باید این رویاها را تا سال دیگر در ذهن خود نگه دارید! به‌تازگی صفحه‌ای در شبکه احتماعی Weibo اطلاعاتی را درمورد آیفون ۷ از داخل فاکس‌کان منتشر کرده است که می‌گوید آیفون بعدی به یک دکمه‌ی خانه خازنی مجهز خواهد شد که این تلفن را در برابر آب، مقاوم‌تر از آیفون ۶ اس اپل خواهد کرد. 

 

یکی از کارکنان فاکس‌کان که اطلاعات مربوط به آیفون ۷ را منتشر کرده، می‌گوید با این‌که آیفون بعدی به یک دکمه‌ی خانه خازنی که در برابر آب مقاوم است، مجهز خواهد شد، این دستگاه دارای استاندارد سطح بالای مقاومت در برابر آب نخواهد بود که پیش از این در سامسونگ گلکسی اس ۷ و گلکسی نوت اس ۷ اج مورد استفاده قرار گرفته بود. این دو پرچم‌دار سامسونگ دارای گواهینامه IP68 هستند و به‌همین دلیل، می‌توانند به مدت سی دقیقه در عمق ۱.۵ متری قرار بگیرند.

هفته‌ی گذشته، شایعه‌ای در این مورد منتشر شده بود که اپل، کلید حانه فیزیکی را با یک کلید خازنی در آیفون ۷ جایگزین خواهد کرد. کلید خانه خازنی، هنوز هم حس استفاده از کلید Touch ID فیزیکی را به کاربر القا می‌کند اما باعث خواهد شد تا دستگاه در برابر آب، مقاوم‌تر شود. هفته‌ی گذشته، شایعه‌ی دیگری منتشر شده بود که به وجود رنگ مشکی فضایی به‌عنوان یک گزینه برای آیفون ۷ در کنار رنگ‌های دیگر یعنی طلایی و رز گلد اشاره کرد؛ در اطلاعات منتشر شده‌ی امروز نیز این موضوع تایید شده است.

از دیگر ویژگی‌هایی که توسط فاکس‌کان به آنها اشاره شده، می‌توان به نبود جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در آیفون ۷ و دوربین عقب بزرگ‌تر اشاره کرد. پیش از این نیز تصاویر، ویدئوها و طرح‌های شماتیک، نبود جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و وجود دوربین بزرگ‌تر در پشت آیفون ۷ را تایید کرده بودند.

whybo

بیش از یک ماه تا معرفی آیفون ۷ فاصله داریم و با این‌که شاهد انتشار شایعات و جزئیات بیشتری درمورد آن هستیم، باید تا معرفی رسمی آن از سوی اپل صبر کنیم.