جهت مشاوره با شماره های 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها) در تماس باشید -

دو تصویر جدید از هوآوی پی8 ته این گوشی را به نمایش می‌گذارد که از شباهت آن به آیفون 6 خبر می‌دهد.

هوآوی قصد دارد در 15 آوریل مراسمی را به منظور معرفی جدیدترین پرچمدارش با نام احتمالی «هوآوی پی8» در لندن برگزار کند. تا امروز به غیر از جزئیات سخت افزاری تصاویر واضحی از آن منتشر نشده بود، اما در یکی دو روز اخیر تصاویر جدیدی از آن منتشر شده که ته گوشی را نمایش می‌دهد.
 

در این تصاویر آنچه که به وضوح مشخص است، شباهت طراحی این گوشی به آیفون 6 اپل است که حتی در یکی از آن‌ها این مشابهت بیشتر به چشم می‌خورد. با این حال می‌توان باز هم شاهد طراحی زیبا، کاربرپسند و آشنایی باشیم که از هوآوی انتظار داریم.

گفته می‌شود که این گوشی دارای صفحه نمایشی 5.2 اینچی با رزولوشن 1920x1080 پیکسل، پردازنده Kirin 930 هشت هسته ای تولیدی هوآوی، سه گیگابایت رم، دوربین عقب 13 مگاپیکسلی و یک باتری 2600 میلی آمپرساعتی خواهد بود. 

از اندازه نه چندان بالای باتری آن هم چنین برمی آید که هوآوی بار دیگر دست به تولید یک گوشی باریک زده است تا در رقابت سنگین شرکت‌های تولیدکننده اسمارت فون کم نیاورد. همانطور که از تصاویر نیز مشخص است، هوآوی پی8 دارای فریمی فلزی و بدنه ای سرامیکی خواهد بود و قطعا اندروید 5.0 لالی‌پاپ نیز برای آن در نظر گرفته شده است.