جهت مشاوره با شماره های 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها) در تماس باشید -

 

 

به نظر می‌رسد در سال جاری قرار است میان شرکت‌های اندرویدی بازار رقیب دیگری هم ظهور کند. البته نام نوکیا به اندازه کافی طرفداران پر و پا قرصی دارد که بتواند در لحظه ورود، کاربران خوبی را جذب کند اما برای میسر شدن این اتفاق الزاماتی وجود دارد که تا تحقق یافتن آن، نوکیا راه سختی را باید در پیش بگیرد. امروز تصویر و مشخصات  دیگر از اسمار‌ت‌فون راز آلود نوکیا منتشر شده است که اشتیاق کاربران را بیشتر می‌کند. در ادامه همراه باشید.

 

از ابعاد دستگاه و صحبت‌های منتشر شده این برداشت می‌شود که دستگاه مذکور ما دارای صفحه‌نمایش 5.5 باشد. البته گفته می‌شود این دستگاه نوکیا مدل‌های مختلفی دارد که ممکن هم با با صفحه نمایش 5.5 و هم با صفحه‌نمایش 5.2 اینچ رونمایی شود. در هر صورت هر دو قرار است دارای رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل باشند. قدرت اصلی دستگاه توسط چچیپست Snapdragon 820 و Adreno 530 تامین خواهد شد. ذکر یک نکته بسیار واجب است. نوکیا باید برای رونمایی از این دستگاه از جدید‌ترین سخت افزار بازار استفاده کند تا از نظر رقابت هیچ تفاوتی با پرچمداران مطرح نداشته باشد به همین دلیل امیدواریم که اسنپ 821 پا به این دستگاه بگذارد.

Nokia-Prototype-feature-phone-Back

دوربین 22.6MP نوکیا اتش اساسی را به پا خواهد کرد. گواهی IP68 هم می‌تواند دستگاه نوکیا را از جهتی برای کاربران جذاب تر باشد. بد نیست اشاره کنیم که به نظر می‌رسد بدنه دستگاه یکپارچه فلز خواهد بود و اندروید Android 7.0 Nougat  توسط ظاهر  Z-Launcher UI بر روی این دستگاه نصب شده باشد. اشاره شده است قیمت این دستگاه ۵۰۰ دلار خواهد بود که به نظر عقلانی می‌آید.