جهت مشاوره با شماره های 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها) در تماس باشید -

 

کروم بوک جدید ایسوس با حافظه 64 گیگابایتی معرفی شد.کروم بوک ها بیشتر وظیفه اجرای اپلیکیشن‌های تحت وب را دارند به همین خاطر اکثر این دستگاه‌ها دارای حافظه‌هایی با ظرفیت 16 گیگابایت و سخت افزاری نسبتا قوی هستند که برای وظایف آنها کافی است. به همین دلیل قیمت این دستگاه‌ها همواره پایین است و جایگزین مناسبی برای لب تاپهای معمولی هستند.

 

باتوجه به اینکه گوگل قصد دارد پشتیبانی از برنامه‌ها و بازی های اندرویدی را در سیستم عامل کروم ایجاد کند این بار ایسوس پا را فراتر نهاده است. کروم بوک جدید ایسوس یعنی مدل C301SA دارای حافظه‌ای 64 گیگابایتی است . همچنین این دستگاه از یک پردازنده 4 هسته‌ای N316 اینتل سلرون و از یک رم 4 گیگابایتی بهره می‌برد باید اضافه کرد این کروم بوک دارای یک صفحه نمایش13.3 اینچی با رزولوشن Full HD است .

کروم بوک جدید ایسوس

اما نکته قابل توجه قیمت پایین و مقرون به‌صرفه این دستگاه است. این کروم بوک قرار است با قیمت 300 دلار به فروش برسد که در مقایسه با رقبا که دارای قیمت‌هایی به نسبت بالاتر هستند بسیار مناسب است .البته باید توجه داشت اغلب این کروم بوک ها مجهز به صفحه نمایش لمسی نبوده و بدین ترتیب از برنامه‌ها و بازی های اندرویدی که نیاز به لمس کاربر دارند بهره‌ای نمی‌برند .

هنوز زمان رسمی و دقیقی از سوی ایسوس برای عرضه این دستگاه اعلام نشده است اما انتظار می‌رود این کروم بوک در تاریخ 21 آگوست 2016 رونمایی شود.