جهت مشاوره با شماره های 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها) در تماس باشید

 

با توسعه سرویس شارژ خودکار ایرانسل، مشترکان این اپراتور می‌توانند با داشتن حساب در بانک‌های ملت، ملی و سامان این سرویس را بر روی خط خود فعال کنند. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور برای نخستین بار در ایران و طی همکاری با سیستم بانکی، شارژ خودکار سیمکارت را امکان‌پذیر کرده است. مشترکان اعتباری ایرانسل که سرویس شارژ خودکار را فعال می‌کنند، بدون نیاز به خرید مکرر شارژ، به بانک این اجازه را می‌دهند تا به صورت خودکار مبلغ شارژ را از حسابشان کسر کند. همچنین با استفاده از این سرویس، مبلغ قبض مشترکان دائمی در زمان سررسید به صورت خودکار از حساب بانکی مشترک کسر و پرداخت می‌شود.


با استفاده از این سرویس، هر بار که مقدار شارژ مشترک به آستانه 500 تومان برسد، به صورت خودکار، حساب ایرانسل او به مبلغی که از پیش تعیین کرده است شارژ شده و وی از طریق پیامک از شارژ حسابش مطلع می‌شود. به این ترتیب، نگرانی مشترک بابت نداشتن شارژ در زمان ضرورت از بین می‌رود. این امکان که پیش از این برای مشترکان اعتباری ایرانسل و از طریق درگاه بانک ملت فراهم شده بود، هم اکنون برای دارندگان حساب بانک‌های ملی و سامان نیز ایجاد شده است.

به این ترتیب، مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند برای فعال کردن رایگان این سرویس، به وب‌سایت بانکداری اینترنتی یکی از بانک‌های ملی و سامان مراجعه کنند. بر اساس این گزارش، شارژ سیم‌کارت از طریق وب‌سایت ایرانسل به نشانی www.irancell.ir نیز برای مشترکان اعتباری امکان‌پذیر است. همچنین مشترکان ایرانسل می‌توانند با نصب اپلیکیشن «ایرانسل من» نسبت به مدیریت حساب ایرانسلی خود اقدام کنند.