جهت مشاوره با شماره های 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها) در تماس باشید -

 

شایعات زیادی از گوشی‌هوشمند آنر 8 هوآوی تا به امروز منتشر شده است و مدتی پیش نیز، شرکت سازنده با انتشار یک تیزر جدید رسماً تایید کرد که این گوشی به‌زودی معرفی خواهد شد؛ هرچند زمان دقیقی برای معرفی هوآوی آنر 8 در آن زمان، اعلام نشد. با این‌حال، یکی از مدیران اجرایی شرکت هوآوی به‌تازگی اعلام کرده است که گوشی‌هوشمند آنر 8 در 11 جولای (21 تیر) معرفی خواهد شد. 

 مدیر تجاری هوآوی، ژائو جورج، ساعاتی پیش با انتشار یک تیزر جدید برای گوشی‌هوشمند آنر 8 از معرفی این گوشی در اواخر تیرماه خبر داد. در این تیزر اعلام شده است که گوشی پرچم‌دار جدید هوآوی آنر 8 در 21 تیر در شانگهای چین، معرفی خواهد شد. بنابراین، به‌نظر می‌رسد شایعات قبلی مبنی بر معرفی این گوشی در 5 جولای، اشتباه بوده است.

honor-8-launch-teaser

علاوه‌براین، تیزر جدید رسمی تایید می‌کند که آنر 8 با دوربین دوگانه ارائه خواهد شد؛ در این تیزر دو دایره مشاهده می‌شود که به‌نوعی به دوربین دوگانه در گوشی جدید هوآوی، اشاره دارد. بنابر اطلاعات به‌دست‌آمده، تقریباً می‌توان مطمئن بود که هوآوی آنر 8 با دوربین دوگانه همانند آنر وی 8 به لنزهای ساخت شرکت لایکا مجهز نشده است.

شایعات منتشرشده از آنر 8 هوآوی، نشان می‌دهد که این گوشی به تراشه هشت هسته‌ای  Kirin 950 و 4 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود. علاوه‌براین، صفحه‌نمایش گوشی جدید هوآوی، یک صفحه‌نمایش فول اچ‌دی 5.2 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل است که برای یک محصول میان‌رده، مناسب ارزیابی می‌شود. انرژی آنر 8 هوآوی توسط یک باتری 2900 میلی‌آمپر بر ساعت تامین می‌شود و حسگر اثرانگشت در پشت این گوشی، تعبیه شده است. سیستم‌عامل اندروید مارشمالو 6.0 و تراشه NFC، دیگر مشخصات‌فنی آنر 8 را تشکیل می‌دهد.

لازم به‌ذکر است که پیش‌تر، تصاویری از این گوشی با دریافت تاییدیه TENNA منتشر شد؛ این تصاویر به محصولی اشاره می‌کند که علی‌رغم ادعای هوآوی، طراحی خیلی متمایز و خاصی ندارد.