جهت مشاوره با شماره های 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها) در تماس باشید -

 

 

ظاهرا  تراژدی هک کردن حساب کاربری مدیران مطرح دنیای تکنولوژی کماکان ادامه دارد. چندی پیش مارک زاکربرگ (مدیر عامل فیسبوک) شاهد از دست رفتن کلید اکانت توییتر خود بود و این‌بار همان هکری که حساب کاربری توییتر زاکربرگ را هک کرده بود٬ هوس کرده است تا سری به اطلاعات ساندر پیچای بزند

 

 

اکثریت گمان می‌کنند که روسای هلدینگ‌ها و شرکت‌های عظیم تکنولوژی رمز‌های عجیب و غریبی برای حساب‌های کاربری خود انتخاب می‌کنند که تقریبا غیر قابل نفوذ است. اما متاسفانه این افراد نیز از خود ضعف نشان داده و اطلاعات شخصی خود را به مخاطره می‌اندازند.

OurMine گروه امنیتی است که علاقه‌ی خاصی دارد تا حساب کاربری افراد مشهور را به دست آورد. او ابتدا مارک زاکربرگ را به دردسر انداخت٬ سپس به سراغ نفر اول Spotify رفت تا او را نیز کمی قلقلک بدهد. اما این‌بار لقمه‌ی چرب و نرم‌تری را یافته است.

نقص امنیتی حساب کاربری مدیر بخش گوگل هلدینگ آلفابت زمانی آشکار شد که او لینکی را در توییتر خود به اشتراک گذاشت و به گروه OurMine اشاره کرد. اما نمی‌دانست که بزودی خود او نیز قربانی این گروه امنیت شبکه و وبسایت خواهد شد.

این هکر‌های باهوش پس از دسترسی به اکانت افراد مهم٬ حساب کاربریشان را از دید عموم خارج می‌کنند تا به نوعی اعتراض خود نسبت به امنیت کم رمزها را نشان دهند.

sundar-pichai-hack1.0

این گروه سه نفره در عوض دریافت 5000 دلار می‌تواند حفره‌های امنیتی و همچنین مشکلات زیر ساختی حساب‌ها و اکانت‌های شبکه‌ی اجتماعی شما را بیابد و آن را قبل از آگاهی افراد شرور٬ رفع کند.

شاید بهتر است مارک زاکربرگ‌های روزگار بیشتر مراقب حساب‌های کاربری خود باشند تا دیگر شاهد این گونه اتفاقات نباشیم. تنها پوشاندن دوربین مکالمه ویدیویی و درگاه 3.5 میلیمتری هدفون با چسب برق کافی نیست. باید این موضوع را درک کرد که نباید رمز عبور را کلمه‌ای همانند dadada گذاشت!