جهت مشاوره با شماره های 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها) در تماس باشید -

 

ال جی جی 5

جی 2 دستگاه هوشمندی بود که توانست نمره‌ی 9.4 را از مجموع 10 نمره بگیرید و جی 3 نیز توانست نمره 9.2 را از ما دریافت کند و جی 4 نیز 9.0 گرفت. آری این روند کاهشی باز هم ادامه دارد اما این‌ بار با شیبی تندتر از قبل؛ 8.3 نمره‌ ایست که این تلفن هوشمند توانسته آن را دریافت کند. ال جی می‌تواند بار دیگر دستگاهی خوب و باارزش همچون جی 2 تولید کند؟ به هر حال افزایش رقابت و دیگر عوامل باعث شده است تا این شرکت کره‌ای زیر فشار باشد؛ برای مثال رزولوشن صفحه نمایش جی 3 QHD بود اما پردازنده‌ی آن قدرت لازم را برای تغذیه آن همه پیکسل را نداشت و موجب افت عملکرد آن شد. جی 4 نیز به علت مشکلات گرمایی اسنپدراگون 810 به اجبار به سمت اسنپدراگون 808 رفت تا از شر مشکلات مختلف و اخبار ضد و نقیض در امان باشد.  به هر حال ما مسیر جدید ال جی در طراحی جدید سخت افزاری و نرم افزاری را دوست داریم.


 

ال جی جی 5

سامسونگ گلکسی اس 7 اکتیو

چند سالی است که سامسونگ اقدام به معرفی نسخه‌ای ضخیم‌تر و مقاوم‌تر از پرچمدار گلکسی اس خود می‌کند و حالا نوبت گلکسی اس 7 اکتیو رسیده است. این گوشی هر آنچه اس 7 به آن مجهز است را دارد با این تقاوت که مقاوم‌تر است و طول عمر بیشتری دارد. این دستگاه صد دلار گران‌تر است. با در نظر داشتن اینکه گلکسی اس 7 خود امسال ضد آب است، این گوشی هوشمند برای افرادی که انتظار مقاومت بالایی از تلفن خود دارند مناسب است.

نمره فون آرنا : 8.7

سامسونگ گلکسی اس 7 اکتیو

وان پلاس 3

سومین پرچمدار از شرکتی چینی؛ وان پلاس همچون سال گذشته از گوشی جدید خود با قیمت 400 دلار رونمایی کرد که قرار است در مناطق بیشتری به فروش برسد. صفحه نمایش و میزان شارژدهی این دستگاه کمی نگران کننده است و انتظار می‌رود بعداً و طی به‌روزرسانی از این مشکلات کاسته شود. البته فراموش نکنید که با این قیمت می‌توانید از سخت افزاری همچون پرچمداران حال حاضر بهره ببرید و وان پلاس 3 کارکرد بسیار خوبی را دارد. وان پلاس 3 از بسیاری جهات شبیه به پرچمدار اچ تی سی است؛ طراحی فوق العاده اما بدون ویژگی و قابلیتی خاص. با قیمت 400 دلاری و کارکرد خوب می‌توانید آن را خریداری کنید.

نمره فون آرنا : 8.7 

وان پلاس 3

اپل آیفون SE

برای مدت زمان زیادی اپل تنها به تولید آبفون‌های کوچکی می‌پرداخت که به توان از آن‌ها با یک دست استفاده کرد. اما در نهایت نیاز بازار و خواسته‌های مشتری این شرکت را مجبور به تغییر استراتژی کرد؛ از آیفون 6 دیگر شاهد آن دستگاه‌های 4 اینچی نبودیم. اما بالاخره اپل دوباره تصمیم گرفت که گوشی 4 اینچی جدیدی را برای کاربران علاقه‌مند خود تولید کند. مشخصات آن تقریبا مانند آیفون 6s است با تغییرات کوچک و جزئی؛ همچون استفاده از شیوه طراحی قدیمی این شرکت آمریکایی. به نظر می‌رسد اپل قصد داشت عمدا بازگشتی به گذشته و دستگاه‌های 4 اینچی خود با آیفون SE داشته باشد.

نمره فون آرنا : 8.8

اپل آیفون SE

اچ تی سی 10

چندین سال از زمانی که اچ تی سی جایزه بهترین گوشی هوشمند را برنده شد، گذشته است و باتوجه به افت شدید ارزش سهام آن در بازار بورس اوراق بهادار تایوان، این شرکت نیازمند پرچمداری قدرت‌مند همچون اچ تی سی 10 بود که ما آن را در زمره بهترین‌ها قرار می‌دهیم. این گوشی هوشمند تنها یک قابلیت خاص و ویژه را کم دارد. اما به هر حال اچ تی سی 10 یک دستگاه پرقدرت و ارزشمند به حساب می‌آید. دستگاهی برای انجام دادن کارها به بهترین نحو به جای تلف کردن وقت برای کار با آن.

نمره فون آرنا : 9 
 

اچ تی سی 10

گلکسی اس 7 اج

گلکسی اس 7 اج سامسونگ این بار هم با لبه‌های خمیده خود خیلی‌ها را ترغیب به خرید خود کرده است؛ علاوه بر طول عمر باتری بیشتر نسبت به گلکسی اس 7، حالا با رابط کاربری جدید سامسونگ می‌توان استفاده‌ی بیشتری از این لبه‌ها کرد. فراموش نکنید که برای این گوشه‌های زیبا بایستی 100 دلار بیشتر هزینه کنید. گلکسی اس 7 اج باارزش و مورد توجه است؛ دستگاهی که هم کارایی و هم تجربه خوبی دارد. شاید قیمت بالا یکی از فاکتورهای بد آن باشد.

نمره فون آرنا : 9
 

گلکسی اس 7 اج

گلکسی اس 7

گلکسی اس 7 گوشی هوشمندی است که نمی‌نوانید از کنار آن به سادگی بگذرید؛ گواهینامه ضد آب، حسگر اثر انگشت بهتر، باتری بزرگ‌تر و دوربین فوق العاده از قابلیت‌های خوب آن هستند و کارکرد آن نیز بسیار خوب است. گلکسی اس 7 یک پرچمدار واقعی در سال 2016 است و تمامی معیارهای معتبر را داراست.

نمره فون آرنا : 9 
 

گلکسی اس 7

همان‌طور که می‌بینید اچ تی سی 10 و گلکسی اس 7 اج و گلکسی اس 7 رقابت تنگاتنگی را با یکدیگر دارند و انتخاب را برای هر کس بسیار سخت‌ می‌کنند. از نظر فون آرنا هر سه دستگاه نمره‌ی 9 را دریافت می‌کنند اما از نظر کاربران اچ تی سی 10 با امتیاز 9.9 کمی بهتر از گلکسی اس 7 اج با نمره 9.8 می‌باشد. به واقع اختلاف ناچیز میان این پرچمداران اندرویدی، کار را برای انتخاب به شدت سخت کرده است.