جهت مشاوره با شماره های 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها) در تماس باشید -

 

 

معرفی"بانه کالا

پهپاد:

پرنده هدایت‌پذیر از دور یا به اختصار پَهپاد] که به آن وسیله هوایی بدون سرنشین نیز گرفته می‌شود، نوعی وسیله هوایی هدایت‌پذیر از راه دور است.[ کنترل پهپاد بدون استفاده از انسان در درون آن صورت می‌گیرد. این وسیله پرنده از نیروهای ایرودینامیکی برای پرواز در مسیر دلخواه استفاده می‌کند. پهپادها یا بوسیله کنترل از راه دور یا با برنامه‌های پیش پروازی ریخته شده از قبل یا با سامانه‌های خودکار دینامیک هدایت می‌شوند. پهپادها در حال حاضر در برنامه‌های نظامی که شامل جاسوسی، حملات انتحاری، حمله موشکی و بمباران می‌شود فعالیت می‌کنند. این هواپیماها همچنین در برنامه‌های غیرنظامی مانندعملیات امداد و نجات، خاموش کردن آتش‌سوزی‌ها در جایی که پرواز برای خلبان خطر دارد، کنترل پلیس در ناآرامی‌ها و اغتشاشات ، مرزبانی و شناسایی بیشتر حوادث غیرمترقبه طبیعی استفاده می‌شوند.

معرفی

این سیستم از سه بخش تشکیل شده است: هواپیماهای بدون سرنشین خود، "پایگاه هوایی" ایستگاه پایه رباتیک و نرم افزار فرمان می باشد. از مشخصات این پهپاد این است که می تواند بار 1 کیلوگرم تحمل کند و تا مدت زمان 30 دقیقه پرواز کند.

از این قرار توسط نرم افزار یکپارچه را قادر می سازد که مسیرهای پرواز کاربران را به قبل از برنامه و همچنین نمایش زمان  ویدیوهای گرفته شده و داده خوردها کنترل می شود.و از سیستم Airobotic استفاده میکند که میتواند به احتمال زیاد مورد استفاده در معدن و صنایع نفت و گاز به عنوان یک پلت فرم نقشه برداری هوایی و...کاربرد داشته باشد.