جهت مشاوره با شماره های 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها) در تماس باشید -

 

 

یکی دیگر از محصولات سامسونگ که به تازگی معرفی شده ,گوشیgalaxy A9 می باشد. در "معرفی" این کهکشان با بانه کالا همراه باشید.

 

 

معرفی

سامسونگ 2016 سری A چیزی است که دارای  شکلی مستطیل شکل,  کمی کمتر گرد ,از 2015 سری A (در مقایسه با گل سرسبد سری S)، گوشی های جدید مهربان تر و با طراحی شیشه ای پیچیده, اتخاذ کرده اند.

در یک قیمت از $ 450 به $ 500، متغییر است.می توان گفت کهکشان A9 راحت تر از  کهکشان S7edge سامسونگ برای به دست آوردن راحتر است.

 

طراحی

در طراحی سامسونگ Galaxy A9از رنگ های: سفید، طلاییو رزگلد و با ترکیب رنگ سیاه، می توانید آن را درچهار رنگ مختلف تهیه کنید. هر چهار گزینه کاملا جذاب است. قاب سمت فلز مناسب برای سه تنوع رنگی نیز دارد. و میتوان گفت  این شرکت به اندازه کافی برای ساخت یک تلفنی که احساس می کند واقعا در دست خوب است تجربه دارد.

پانل6اینچی محور دیگری از A9 است. اگر شما علاقه مند در این گوشی هستید، به وضوح در صفحه نمایش غول پیکر آن علاقه مند میشوید. سامسونگ گلکسی A9 با مناسب و معقول مجهز شده است، هر چند پانل AMOLED به خصوص فانتزی نیست. اما رزولیشن 1080 در 1920 پیکسل ,و ارائه تراکم 367 پیکسل در اینچ است، از انتظار دور نیست.

حالت صفحه نمایش فوق العاده اشباع ,مانند "تطبیقی" و "AMOLED وجود دارد،. تمایل کمی به سمت آبی / سبز با این صفحه نمایش وجود دارد،. این قطعا سرزنده ترین پانل صفحه نمایش می باشد.

'جامد "و" قابل توجهی "دو واژه برای توصیف کهکشان A9 هستند. زیبایی  آن باعث می شود شما احساس اعتماد به نفس را داشته باشید .ابعاد آن نیز با وزن و مقیاس اوج  7.05 اونس (200 گرم)،می باشد.

کهکشان A9، یک گوشی بالاتر از هم گروهی های خود است،همچنین همراه با یک اسکنر اثر انگشت بر روی دکمه خانه، درست مثل S7 در یک روش مشابه کار می کند.ولی  اثر انگشت  آن عمدتا سریع , پاسخگو و دقت زیادی دارد.

یکی از ویژگی های کهکشان A9 ، در مقایسه با سامسونگ 2016 پرچمداران از S7 و S7 ادج، مقاومت در برابر آب است.