جهت مشاوره با شماره های 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها) در تماس باشید -

شایعات به حقیقت پیوست و بالاخره ال جی در کنفرانس خبری خود در نمایشگاه CES 2015 از دومین نسخه از گوشی خمیده G Flex 2 با امکاناتی بهینه تر رونمایی کرد. ال جی معتقد است این گوشی یک قطعه هنری و خاص است و اولین گوشی هوشمند مجهز به چیپ ست Snapdragon 810 با پردازنده ای هشت هسته ای به شمار می آید.

ال جی می گوید کاربران در اولین نگاه عاشق این گوشی خواهند شد! این گوشی به جای یک منحنی، اینبار دارای چهار منحنی است! همچنین برای اولین بار از چیپ ست Snapdragon 810 (مجهز به مجموع هشت هسته پردازشی Cortex A57 و Cortex A53) با قابلیت پردازش 64 بیتی در یک گوشی هوشمند استفاده شده که به گفته ال جی به خاص تر شدن این گوشی کمک میکند. جی فلکس 2 از صفحه نمایش 5.5 اینچی (پانل P-OLED) با دقت فول اچ دی پشتیبانی می کند. قطعات دیگر سخت افزاری این گوشی شامل حداکثر 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی (قابل افزایش با کارت حافظه microSD) و دو گیگابایت حافظه RAM می شود. دوربین گوشی همانند جی 3 دارای دقت 13 مگاپیکسل مجهز به لرزشگیر اپتیکال و فوکوس لیزری است. باتری دارای ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت (با قابلیت شارژ سریع 50 درصد در 40 دقیقه) بوده و در ضمن قابلیت پشتیبانی از شبکه های مخابراتی نسل چهارم نیز در نظر گرفته شده است. به گفته ال جی مقاومت بدنه در برابر سقوط ازایش پیدا کرده و بدنه خودترمیم جدید این گوشی، بسیار سریعتر از قبل خط و خش های بدنه را محو می کند. این گوشی قرار است ابتدا در کره جنوبی عرضه و سپس به بازار جهانی راه یابد.