جهت مشاوره با شماره های 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها) در تماس باشید -

 

اینستاگرام از آوریل در حال آزمایش تغییر در پلتفرم خود است که تعداد موارد مشابه را در پستها پنهان می کند . این آزمایش در کانادا آغاز شد و به شش کشور دیگر گسترش یافت که شامل ایرلند ، ایتالیا ، ژاپن ، برزیل ، استرالیا و نیوزلند است. اکنون ، این شرکت در حال گسترش این آزمایش در ایالات متحده است.

این اعلامیه در حالی که در کنفرانس WIRED25 صحبت شد . مصری گفت که این آزمایش از هفته آینده در ایالات متحده آغاز می شود و تعداد موارد مشابه از طرف برخی از کاربران از بین می رود.این تعداد همچنان برای خالق پست قابل مشاهده خواهد بود ، اما سایرین نمی توانند آن را ببینند.

اینستاگرام با پنهان کردن تعداد موارد مشابه از پست ها ، "دنبال کنندگان شما می خواهند روی آنچه به اشتراک می گذارید تمرکز کنند ، نه تعداد بازدیدهای شما."

این تغییر مطمئناً مورد استقبال کسانی خواهد بود که به یک محیط بدون استرس و بدون اضطراب در رسانه های اجتماعی اعتقاد دارند. اما ، مطمئناً تأثیرگذارهای این سیستم عامل را ناخوشایند خواهد گذاشت ، زیرا احتمالاً روی درآمد آنها از این بستر تأثیر می گذارد ، زیرا تعداد موارد مشابه در یک پست معمولاً به عنوان معیار عملکرد در شبکه های اجتماعی استفاده می شود.