جهت مشاوره با شماره های 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها) در تماس باشید -

 

همانطور که قبلا اعلام شد ردمی 8A با تراشه ی اسنپدراگون 439 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در مهر ماه معرفی شد.اما بنظر میرسد شیائومی قصد دارد از ورژن ردمی 8 خود نیز در 17 مهر رونمایی کند.

براساس اخبار منتشر شده از ردمی, قرار است در 17مهرماه ردمی 8 را رونمایی و ابتدا به بازار هند عرضه کند . باوجود اینکه ردمی به طور رسمی اطلاعاتی از مدل جدید خود را فاش نکرده است اما اخبار زیاذی پیرامون این گوشی هوشمند میباشد که شاخص ترین آن وجود دوربین دوگانه  و حسگر اثر انگشت در پنل پشتی دزگا میباشد.

 

پیشتر نیز در خبر دیگری، مشخصات فنی و قیمت شیائومی ردمی ۸ پیش از رونمایی رسمی فاش شده بود. ردمی هند در توئیت اخیر خود تصویری به‌اشتراک گذاشته که تاریخ رویداد ۹ اکتبر (۱۷ مهرماه)‌ را نشان می‌دهد. در قسمت بالای تاریخ رونمایی، سه کلمه‌ی باتری، دوربین و عملکرد نوشته شده که احتمالا به مشخصات دستگاه جدید مربوط می‌شود.

کمتر از یک هفته به تاریخ رویداد رونمایی باقی‌مانده است. احتمالا تا روز رویداد، ردمی مشخصات بیشتری از دستگاه جدید را به‌همین شکل به‌اشتراک خواهد گذاشت