جهت مشاوره با شماره های 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها) در تماس باشید -

 

طبق گفته های مدیر بخش شیائومی در صفحه ی شخصی وبیو خود , شیائومی قصد ندارد گوشی می میکس 4 را در امسال رونمایی و عرضه کند .

چندی قبل طی یک خبر اعلام شد که می میکس 4 5G  همراه با می 9پرو 5G در یک رویداد در 2 مهر معرفی می شود.همانطور که انتظار میرفت شیائومی MI9 PRO 5G  با شارژر بی سیم 30w  و تراشه ی اسنپدراگون 855 پلاس رونمایی شد. لی جون مدیر عامل شیائومی در این مراسم با اعلام اینکه , می میکس 4 امسال رونمایی نمیشود همه ی کاربران شیائومی را غافل گیر کرد, و  در عوض با معرفی می میکس آلفا محصولی از جنس نمایشگر با دوربین 108 مگاپیکسلی خبر داد.

 

تاکنون شایعات زیادی در مورد شیائومی می میکس 4 منتشر شده که خبر از دوربین 108 مگاپیکسلی را می دهد . اما آنچه مشخص است, عدم رونمایی این گوشی هوشمند در سال جاری میباشد . مدیر بخش تبلیغات شیائومی به‌‌ صراحت اعلام کرد از خانواده‌ی گوشی‌های هوشمند می میکس، تنها گوشی هوشمند شیائومی می میکس آلفا به بازار عرضه می‌شود و قرار نیست دستگاه دیگری از سری می میکس دردسترس کاربران قرار گیرد.

به همراه انتشار این اخبار , نارضایتی های زیادی از طرف هواداران شیائومی  اعلام شد که مدیر بخش تبلیغات شیائومی در پاسخ به این اعتراضات اعلام کرد به زودی شاهد معرفی رسمی رابط کاربری MIUI 11   و تلویزیون دیگری از این برند خواهیم بود  

معمولا شیائومی آخرین فناوری‌های جدید مربوط به گوشی‌های هوشمند خود را در سری میکس معرفی می‌کند. نخستین دستگاه این سری می میکس بود که از سه طرف بدون حاشیه بود و با بهره‌مندی از اسپیکر پیزوالکتریک معرفی شد. شیائومی می میکس ۳ با طراحی کشویی رونمایی و در بازارهای اروپایی با پشتیبانی از شبکه‌ی 5G عرضه شد. درنتیجه، جای تعجب ندارد می میکس آلفا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۱۸۰ درصدی رونمایی شود.