جهت مشاوره با شماره های 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها) در تماس باشید -

 

نتیجه 10 سال پیشرو بودن در طراحی گوشی، +Galaxy S10e, S10, S10 معرف نسل بعدی نوآوری در گوشی.

+Galaxy S10e, S10, S10. نسل بعدی Galaxy اینجاست.

این گوشی نه تنها برجسته و درخشان، بلکه متمایز نیز هست.

بازطراحی شده برای تجربه نمایشی یکدست تجربه‌ای بی‌نقص با صفحه نمایش بدون ناچ. برش لیزری دقیق، امنیت روی صفحه نمایش و نمایشگر Dynamic AMOLED چشم‌نواز، صفحه نمایش Infinity-O را به نوآورانه‌ترین صفحه نمایش در خانواده Galaxy تبدیل می‌کند.

کافیست صفحه را لمس کنید تا قفل باز شود. با انتقال حسگر امنیتی از پشت گوشی به جلوی آن، حسگر اثرانگشت اولتراسونیک را مستقیماً در صفحه نمایش قرار دادیم.

*تنها مخصوص گوشی‌های +Galaxy S10, S10

دوربین چندگانه حرفه‌ای که شما را به یک حرفه‌ای مبدل می‌کند.دنیای وسیع‌تری را ثبت کنید. با استفاده از دوربین فوق عریض تصاویری مسحورکننده با میدان دید 123 درجه ثبت کنید.

دوربینی هوشمندتر برای عکس‌هایی بهتر. دوربین هوشمند به شما کمک می‌کند با استفاده از ترکیب‌بندی پیشنهادی تصویر و بهینه‌سازی خودکار تنظیمات دوربین نسبت به صحنه، عکس‌های فوق‌العاده ثبت کنید.عملکردی از نسل آینده برای نسلی که نمی‌توانند صبر کنند...

شارژ در دستان شماست تا به اشتراک بگذارید. قابلیت PowerShare بی‌سیم این توانایی را به شما می‌دهد شارژ خود را با بقیه به اشتراک گذارید.3 و شارژ بی‌سیم سریع 2.0 شارژ گوشی شما را سریع‌تر به 100% می‌رساند.

گوشی‌ای که با شما هماهنگ می‌شود نه شما با آن

گوشی‌ای که عادات شما را می‌آموزد تا بدون نقص با روز شما هماهنگ باشد.

عملکرد هوشمند گوشی شما را بهینه‌تر می‌کند.
نیازی به امتناع از استفاده گوشی نیست. بهینه‌ساز عملکرد هوشمند عادات استفاده شما از موبایل را درک می‌کند، شیوه تعامل شما با گوشی را بهبود می‌بخشد و حتی نیازهای شما را پیش‌بینی کرده و اپلیکیشن‌هایی که بیشتر استفاده می‌کند را پیش‌بارگذاری می‌کند تا به صورت آنی باز شوند.

هوش مصنوعی زندگی زورانه شما را روان‌تر می‌کند. Bixby Routines بر اساس زمان یا موقعیت مکانی برای ارائه یک تجربه هوشمند اپلیکیشن ها و کارهای متداول را پیشنهاد می‌دهد - تنها برای شما