در حالیکه فروشندگان چینی تلاش می کنند تا در خاک ایالات متحده نفوذ کنند، به نظر می رسد شیائومی قصد دارد در اروپا رشد پیدا کند.درحالی که یک سوم از سهم بازار توسط شرکت های تولید کننده چینی گرفته شده است، Xiaomi در حال برنامه ریزی برای اهداف بلند پروازانه خود در این سال است.
معاون Xiaomi، وانگ شانگ، گفت که این شرکت می خواهد فروشگاه های فیزیکی خود را در اروپا سه برابر کند. در حال حاضر سازنده چندین 50 فروشگاه فعال در داخل اروپا دارد و می خواهد تا پایان سال 2019 فروشگاهای خودرا به بیش از 150 فروشگاه افزایش دهد.شیاومی در طول دو سال گذشته سهم بسزایی در بازار اروپا را بدست گرفته است که نتنها در کشورهای متوسط بلکه در کشورهای پیشرفته نیز قدرت زیادی دارد پس تعجب اور نخواهد بود که شیائومی بخواهد فروشگاه های خودرا افزایش دهد