جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

بررسی Honor باند 5

تعداد بازدید : 958
1398/08/06
کد خبر : 1406

Honor چندین سال در بازار حضوری موفق داشته و تاکنون پنج نسل از باند های هوشمند راه اندازی کرده است. آخرین Honor Band 5 نسخه ی تکامل یافته ی باند 4 است ، درحالی که تمامی ویژگی های اصلی را حفظ می کند ، با افزایش عمر باتری و اضافه شدن ردیابی برای فعالیت های بیشتر به بازار عرضه شد. ما مدت زمان نسبتاً خوبی را با این ابزار صرف کرده ایم و اکنون آماده هستیم تا مشاهدات خود را به اشتراک بگذاریم.

حذف جعبه

دقیقاً مانند همه باند های هوشمند ارزان قیمت می باشد ، شما با باند لاستیکی آن و یک آداپتور شارژ اختصاصی ، روبرو خواهد شد. Honor Band 5 برخلاف Mi Smart Band 4. نمی توانید از تسمه جدا شود  ، وقتی می خواهید Honor Band را شارژ کنید ، باید دقیقاً آن را تراز کنید ، در غیر این صورت ، شارژ نخواهد کرد.

دارای جعبه کوچک و مرتب که ، فضای اضافی ، فضای کاغذ و اتاق اضافی ندارد - فقط توضیحات مهم و خواندنی ، خود باند و لوازم جانبی شارژ - می باشد که  عملا شما نیازی به چیز بیشتری ندارید.دارای  کابل USB-A میباشد که این امکان را به شما کمیدهد با سایر کابل ها مچ بند را شارژ کنید .

طرح

دارای صفحه نمایشی با کیفیتی  همانند بند 4 - دارای یک صفحه نمایش لمسی 0.95 اینچی AMOLED با شیشه های خمیده 2.5D است. که می توانید از دکمه زیر نیز استفاده کنید تا به قسمت تماشای ساعت بروید یا آن را روشن کنید. اگر ترجیح می دهید از این راه پیش بروید ، میتوانید از تایمر خواب و بیداری بهره مند شوید .

در پایین یک ردیاب و  ضربان قلب اصلی وجود دارد که اکنون تمام وقت کار می کند ، مشروط بر اینکه این ویژگی را روشن کنید - نسخه های قبلی Honor Band هیچ گونه پشتیبانی برای ردیابی مداوم قلب نبود. هیچ کلید فیزیکی روی این نسخه وجود ندارد ، اما از ردیاب تناسب اندام معمولی شما حجیم تر است. با این حال ، شما احتمالاً مورد توجه نیست ، زیرا بسیار چشمگیر است - وزن این محصول 22.7 گرم است  که به سختی روی مچ دست خود احساس می کنید.

ویژگی ها و قابلیت استفاده

یک مورد که افتخار برای آن پیش رفته است این است که زیر نظر شرکت مادر باشد. این باند از طریق برنامه Health به حساب Huawei شما متصل شده است و در اینجا می توانید تصویری زیبا از تمام داده های ردیابی شده داشته باشید - ضربان قلب ، تمرینات و مراحل مختلف 

honor band 5 با 10 نوع فعالیت مختلف ردیابی می شود ، اما این برای کاربر معمولی که دوست دارد دانش اضافی در مورد بدن خود و نحوه عملکرد آن داشته باشد ، انجام شده است. انتظار ردیابی بدون توقف سنگین را نداشته باشید ، ساعت های هوشمند حرفه ای بیشتری در بازار وجود دارند که با هزینه قابل ملاحظه ای همراه هستند.

گذشته از آن ، باند 5 دقیقاً مانند همه باند های هوشمند مقرون به صرفه کار می کند - وقتی زنگ تنظیم می کنید اعلان ها ، وزوزها را نشان می دهد و زمان بالا بردن مچ دست را نشان می دهد. OLED در واقع کاملاً روشن است و ردیاب حرکتی سخت تر از آنچه کار کرده است کار می کند ، بنابراین اغلب ممکن است خود را با داشتن صفحه نمایش روشن در یک اتاق تاریک پیدا کنید و شخص را در کنار خود کور کنید.

 

 

 

 

هیچ تنظیماتی برای روشنایی وجود ندارد ، بنابراین اگر می خواهید ساعت را ببینید و اینکه آیا می توانید پنج دقیقه دیگر بخوابید ، وسط شب برای صفحه نمایش بیش از حد روشن آماده شوید.

 

باتری 

انر می گوید نسخه ی5 باید تا 14 روز شارژ داشته باشد اما ما نمی توانیم آن را کاملاً تکرار کنیم. هنگامی که اعلان ها را خاموش می کنید و به ابزارک اجازه می دهید تا زمان را به شما نشان دهد یا ضربان قلب خود را اندازه گیری کند ، در این صورت حدود پنج روز خواهد بود.

برای رسیدن به یک بار در هر دو هفته ، همه چیز را باید خاموش کنید - همه مانیتورها و همه سنسورها و همه اتصالات. تنها چیزی که شما باقیمانده اید ابزاری است که برای کار با آنها باید تعامل داشته باشید و این چیزی نیست که این ردیابها در مورد آن هستند.
در پایان ، Honor Band 5 دارای چندین ویژگی اصلی است که هنگام خرید قابل ذکر است. این در حال ارائه ردیابی پایه تناسب اندام است. شیک و بدون سر و صدا است. مقرون به صرفه است این چیزی است که شما باید در مورد دستگاهی بدانید که در 22 بازار موجود ، 30 یورو هزینه دارد (شش مورد در آسیا اقیانوس آرام ، ده مورد در اروپا ، شش مورد دیگر در خاورمیانه و آفریقا).
 
 

 

 

 

 

 

 

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب - اطلس نیک | بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود