جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

قیمت سیم کارت دائمی ایرانسل تا 50 درصد کاهش پیدا کرد

تعداد بازدید : 471
1396/02/10
کد خبر : 939

قیمت سیم کارت دائمی ایرانسل تا 50 درصد کاهش پیدا کرد. همچنین اپراتور دوم تلفن همراه کشور، جزئیات بسته اینترنت رایگان و تعرفه مکالمه و پیامک خطوط دائمی خود را اعلام کرد.
قیمت سیم کارت دائمی ایرانسل 60 هزار تومان شد
از این پس سیم کارت دائمی ایرانسل با قیمت استثنایی 60 هزار تومان در سایت ایرانسل، مراکز فروش و یا نمایندگی‌ها به فروش خواهد رسید. پیش از این، سیم کارت های دائمی اپراتور دوم تلفن همراه کشور با قیمت 120 هزار تومان به فروش می‌رسید و به این ترتیب، این اپراتور قیمت خطوط دائمی خود را 50 درصد کاهش داده است.
همچنین بنا بر اعلام روابط عمومی ایرانسل، مشترکانی که با خرید سیم کارت های دائمی یا از طریق ترابرد شماره‌ تلفن همراه خود به این اپراتور بپیوندند، 20 گیگ اینترنت همراه رایگان برای ماه اول و تا 6 ماه به صورت رایگان، ماهانه 1 گیگ اینترنت دریافت خواهند کرد تا از اینترنت 4.5G ایرانسل بهره‌مند شوند. مشتریان هنگام فعال‌سازی سیم کارت خود 20 گیگ اینترنت اولیه را بر روی خط خود فعال می‌کنند و پس از آن در پایان ماه اول، تا 6 ماه به صورت ماهانه 1 گیگ اینترنت دیگر نیز دریافت خواهند کرد.

همین‌طور مشترکان سیم کارت اعتباری ایرانسل می‌توانند با افزایش شارژ خط تلفن همراه خود به 60 هزار تومان و شماره‌گیری کد دستوری #70* سیم کارت خود را از اعتباری به دائمی تبدیل کنند. این اپراتور، تعرفه مکالمه مشترکان سیم کارت های دائمی را برای برقراری ارتباط با تمامی خطوط ارتباطی معادل 499 ریال تعیین کرده است. هزینه پیامک ایرانسل نیز به فارسی برابر 99 ریال و به لاتین برابر 170 ریال بوده و هزینه پیامک به خطوط ثابت هم برابر 120 ریال است. مشترکان می‌توانند برای اطلاع از ریز هزینه‌های مصرفی خود، از نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» استفاده کنند.

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب - اطلس نیک | بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود