جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

پایان کار برند ZUK Mobile ؛ تمامی محصولات جدید Lenovo Moto نام خواهند گرفت

تعداد بازدید : 410
1396/02/07
کد خبر : 931

برند ZUK Mobile به عنوان زیر شاخه‌ای از بخش موبایل کمپانی لنوو، بعد از دو سال فعالیت به کار خود پایان داد. تاکنون تنها پنج گوشی موبایل تحت برند زوک موبایل عرضه شده‌اند.
بر اساس یک مکالمه منتشر شده در وب سایت Weibo، دیگر خبری از گوشی موبایل ZUK Z3 نخواهد بود، چرا که زیر برند ZUK Mobile بعد از مدتی کوتاه فعالیت به زودی به کار خود پایان خواهد داد. بر اساس گفته‌های تحلیلگران، این اقدام لنوو در راستای رقابت با دیگر گوشی‌سازان چینی صورت گرفته است. به این ترتیب، به زودی باید شاهد تغییر در روال فروش گوشی های هوشمند لنوو باشیم.
همانطور که می‌دانید، نام هر گوشی موبایل لنوو که امروز در بازارهای جهانی وجود دارد، یکی از برندهای موتو، لنوو و یا زوک را یدک می‌کشد. لنوو به عنوان شرکت مادر محسوب می‌شود، در حالی که موتو مشخصا به محصولات موتورولا اشاره کرده و بعد از خرید این شرکت قدیمی توسط لنوو، به مجموعه موبایل این غول چینی افزوده شد. در نهایت به سومین مورد یعنی زیر برند ZUK Mobile می‌رسیم که تنها پس از دو سال فعالیت اکنون به کار خود پایان داده است.

خلق نامی جدید بعد از خاتمه دادن به برند ZUK Mobile
اگرچه در ابتدا تصمیم بر آن بود که گوشی های موبایل این شرکت در سال جاری نیز به صورت جداگانه و تحت برندهای نام برده عرضه شوند، اما با پایان کار بخش ZUK Mobile لنوو، از این پس باید شاهد عرضه گوشی های هوشمند جدید این لنوو تحت عنوان Lenovo Moto باشیم.
جالب است بدانید حتی دو سال کامل نیز از عمر زیر برند ZUK Mobile نگذشته و اکنون بیست و سه ماه از تاریخ ایجاد این مجموعه می‌گذرد. در این مدت پنج گوشی موبایل ZUK Mobile معرفی شدند که به عنوان جدیدترین و البته آخرین مورد آن‌ها باید به زوک اج (ZUK Edge) اشاره کنیم. بعد از مرگ این زیر مجموعه، تنها چیزی که از آن باقی می‌ماند رابط کاربری ZUI است. این رابط کاربری مبتنی بر اندروید بوده و تاکنون شاهد استفاده از آن در گوشی های موبایل ZUK Mobile بودیم. رابط کاربری ZUI از این پس در محصولات تولید شده از سری جدید به کار خواهد رفت.

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب - اطلس نیک | بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود