جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

ایرانسل هم تعرفه مصرف اینترنت داخلی را 50 درصد کاهش داد + بسته ویژه اینترنت همراه ایرانسل

تعداد بازدید : 428
1396/02/03
کد خبر : 921

اپراتور ایرانسل در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و به منظور حمایت از تولید محتوای داخلی پس از را‌ه‌اندازی فاز دوم شبکه ملی اطلاعات، تعرفه مصرف اینترنت داخلی را برای سایت‌های پرمراجعه ایرانی به میزان 50 درصد کاهش داد. ایرانسل همچنین در همین راستا، یک بسته ویژه اینترنت همراه را ارائه داده که در ادامه آن را معرفی خواهیم کرد.
بر اساس اعلام روابط عمومی ایرانسل، از این پس مشترکان این اپراتور تلفن همراه می‌توانند برای دریافت محتوای سایت های پرمراجعه ایرانی، نصف تعرفه مصرف اینترنت داخلی را بپردازند. لیست سایت های پرمراجعه ایرانی را در اینجا مشاهده کنید.
بسته اینترنت ایرانسل ویژه کاهش تعرفه مصرف اینترنت داخلی

همچنین این شرکت، یک بسته ویژه اینترنت همراه را ارائه داده که در حال حاضر برای مشترکان اعتباری در دسترس قرار گرفته و به زودی در اختیار مشترکان دائمی نیز قرار می‌گیرد. بر این اساس، مشترکان اعتباری ایرانسل می‌توانند با خرید این بسته، 1 گیگابایت ترافیک ویژه دریافت محتوای وبسایت های ایرانی و 5 گیگابایت ترافیک وبسایت های بین‌المللی را در اختیار داشته باشند. برای فعال‌سازی این بسته ماهانه، کد #1*11*5*555* را شماره‌گیری کرده و با پرداخت مبلغ 22 هزار تومان از آن استفاده کنید.

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب - اطلس نیک | بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود