جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

تبلت میزو همراه با یک نمایشگر 7.9 اینچی در راه است

تعداد بازدید : 542
1396/01/09
کد خبر : 859

 

به نقل از گزارش جدیدی که از سوی چین منتشر شده است، کمپانی گوشی ساز چینی میزو در حال کار بر روی تولید یک تبلت جدید است که در آینده‌ای نزدیک آن را معرفی خواهد کرد. تبلت میزو ظاهرا از یک نمایشگر 7.9 اینچی برخوردار خواهد بود و ارائه کننده مشخصات فنی میان رده همراه با قیمتی کاملا مقرون به صرفه است. این استراتژی موفقی است که میزو آن را در عرضه گوشی های هوشمند خود با موفقیت تجربه کرده و باید دید که تبلت جدید این شرکت نیز با این توجه به این استراتژی راه گوشی های میزو را دنبال خواهد کرد یا خیر!
در حال حاضر اطلاعات زیادی از تبلت میزو به بیرون درز پیدا نکرده است. با این حال، گزارش تازه انتشار یافته ادعا می‌کند که نمایشگر 7.9 اینچی این تبلت ارائه کننده وضوحی برابر با 2K است و از دوربین 16 مگاپیکسلی اصلی همراه با یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی سلفی بهره می‌برد. هنوز هیچ یک از مشخصات فنی قطعات مختلف تبلت میزو افشا نشده است؛ بنابراین ما هنوز نمی‌دانیم که آن از چه چیپستی قدرت خواهد گرفت، میزان رم آن چقدر است، حافظه به کار رفته در آن چقدر بوده و یا عمر باتری قابل ارائه توسط آن چه میزان خواهد بود.
قیمت تبلت میزو

اما هر چه که هست، این گزارش قیمت تبلت فوق را نیز اعلام کرده است که به نقل از آن چیزی در حدود 1699 یوان چین یا 280 دلار آمریکا است. باید دید که آیا چشم بادامی‌ها تبلت جدیدشان را در خارج از بازار چین نیز عرضه خواهد کرد و یا تنها آن را مختص کاربران چینی خود تولید کرده است.

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب - اطلس نیک | بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود