جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

ایسوس تبلت ZenPad 3S 10 را رسما رونمایی کرد

تعداد بازدید : 545
1396/01/06
کد خبر : 848

 

بازار تبلت یکی از بخش هایی است که در دو سال اخیر به خاطر عدم علاقمندی کاربران به خرید محصولات جدید، افول قابل توجهی را تجربه کرده است. با این همه، این افول مانع از ارائه تبلت های جدید از سوی برخی تولید کنندگان نشده است.

جدیدترین دستگاه مربوط به این گروه ساعاتی قبل توسط ایسوس معرفی شد. این محصول ZenPad 3S 10 نام دارد که اخیرا شایعات و خبرهای زیادی در مورد معرفی قریب الوقوعش شنیده بودیم و حالا رسما پرده ها از روی آن کنار رفته است.

دستگاه مورد بحث که شماره مدل Z500M را یدک می کشد نمایشگری 9.7 اینچی با رزلوشن 2048 در 1536 پیکسل را در خود جای داده و امکانات دیگری نظیر چهار گیگابایت رم، پردازنده شش هسته ای مدیاتک به نام MT8176 و کارت گرافیک PowerVR GX6250 را همراه دارد.

امکانات تصویربرداری این تبلت هم به یک دوربین اصلی هشت مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی خلاصه می شوند که برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری مورد استفاده قرار می گیرد.

32 گیگابایت حافظه داخلی هم برای محصول تازه ایسوس در نظر گرفته شده است که با استفاده از کارت حافظه میکرو اس دی می توان آن را ارتقاء داد (پشتیبانی از کارت های حافظه تا 128 گیگابایت). ZenPad 3S 10 یک حسگر اثرانگشت هم دارد و همزمان امکانات و قابلیت های دیگری شامل پورت USB Type-C و باتری 5900 میلی آمپر ساعتی (با بهره گیری از تکنولوژی Quick Charge 3.0 ) برایش در نظر گرفته شده و اندروید 6.0 (نسخه مارشملو) از قبل روی آن بارگذاری شده است. بنابراین به صورت کلی می توان گفت محصولی با امکانات در حد اعلی را پیش روی خود داریم.

در مورد تاریخ دقیق عرضه دستگاه هم باید بگوییم که ایسوس هنوز هم جزئیاتی در این باره را مطرح نکرده اما طبق برخی گزارشات، حدودا اوایل مردادماه در تایوان می توان آن را خریداری کرد.

این تبلت صرفا در قالب نسخه پشتیبانی کننده از وای فای ارائه می گردد و قیمت پیشنهادی برای آن در کشور شرکت سازنده اش برابر با 342 دلار آمریکا عنوان شده است و این مساله به خوبی نشان می دهد ZenPad 3S 10 به گروه محصولات پیشرفته تعلق دارد.

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب - اطلس نیک | بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود