جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

شیائومی می مکس 2 مجهز به نمایشگر 6.44 اینچی و رم 6 گیگابایتی خواهد بود

تعداد بازدید : 365
1395/12/05
کد خبر : 765

ظاهرا کمپانی شیائومی مشغول توسعه گوشی موبایل اندرویدی شیائومی می مکس 2 (Xiaomi Mi Max 2) است. به نقل از آخرین شایعات، این گوشی مجهز به یک نمایشگر 6.44 اینچی همراه با یک رم 6 گیگابایتی است و در ماه مه میلادی عرضه خواهد شد.
تقریبا تمامی ما انتظار داریم نمایشگر گوشی های هوشمند سال 2017 میلادی از حاشیه‌های حداقلی بهره‌مند باشند. هرچند تا به امروز بر اساس رندرهایی که از دو گوشی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) و ال جی جی 6 (LG G6) دیده‌ایم می‌توان گفت آن‌ها هم از چنین خصوصیتی برخوردار هستند، اما یک کمپانی که در حال حاضر عملکرد موفقیت آمیز‌تری را در طراحی یک گوشی با کمترین میزان حاشیه داشته است، کمپانی چینی شیائومی بوده است.
گوشی شیائومی می میکس (Xiaomi Mi Mix) که سال گذشته میلادی معرفی و روانه بازار شد، توانست به خوبی از کاربران دیگر کمپانی‌ها دلربایی کند و پس از آن که شاهد رونمایی جهانی از نسخه سفید مرواریدی آن در نمایشگاه CES 2017 بودیم، محبوبیت این گوشی چینی به مراتب بیش از پیش افزایش پیدا کرد. شایعات اخیر حاکی از در حال تولید بودن نسخه ی جدید گوشی میکس اما همراه یک نمایشگر کوچکتر از گوشی غول پیکر 6.4 اینچی است. حال شیائومی از محبوبیت جهانی برخوردار است و خود را آماده طی کردن ادامه مسیر پر پیچ و خم دنیای موبایل می‌کند. اگر از طرفداران گوشی های هوشمند بلند قامت و بزرگ هستید، به لطف یک شایعه جدید گوشی شیائومی می مکس 2 (Xiaomi Mi Max 2) مجهز به یک نمایشگر 6.44 اینچی خواهد بود که به زودی می‌توانید آن را خریداری کنید. این گوشی که احتمالا در ماه مه میلادی عرضه خواهد شد، از حاشیه‌های نمایشگری کمی بیشتر از گوشی می میکس برخوردار خواهد بود؛ هرچند با این اوصاف نیز باید می مکس 2 را جزو گوشی هایی با حداقل حاشیه بدانی.
مشخصات فنی شیائومی می مکس 2

شیائومی می مکس 2 همراه با این نمایشگر غول پیکر، از یک چیپست اسنپدراگون 660، تا 6 گیگابایت رم، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و همچنین یک باتری بسیار مناسب 5 هزار میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود. همچنین گفته می‌شود این گوشی از نظر طراحی شباهت‌های زیادی با نسخه اصلی گوشی می مکس خواهد داشت، اما استفاده از متریال باکیفیت‌تر برای ساخت و هچنین حاشیه‌های نمایشگر کمتر می‌تواند مورد انتظارترین تغییرات آن باشد.
در حال حاضر کمپانی شیائومی هیچ یک از این اطلاعات را تایید یا تکذیب نکرده است، اما اگر چنین گوشی در دست توسعه باشد، می‌توانیم انتظار بیشتری را از این غول چینی برای هر چه مدرن سازی گوشی هوشمندشان برای ارائه خدماتی بیشتر در سال 2017 داشته باشیم. لازم به ذکر است که در حال حاضر مدل اصلی گوشی می مکس با قیمت 230 دلار به فروش می‌رسد، بنابراین حتی در صورت اضافه شدن چند ده دلار دیگر نیز باز هم مکس 2 از ارزش خرید بالایی برخوردار خواهد بود.

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب - اطلس نیک | بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود