جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

ارسال رایگان به سراسر ایران از امروز تا همیشه!

تعداد بازدید : 20061
1395/09/13
کد خبر : 566

 

با یاری خداوند و همراهی شما عزیزان از امروز ،1395/09/12 کلیه سبدهای خرید با مبلغ بالای 100 هزار تومان به سراسر ایران بصورت رایگان ارسال خواهند شد.

لازم به ذکر ارسال رایگان از نوع پست سفارشی میباشد که معمولا بسته به مسافت و شهرستانها از 3 الی 7 روز زمان میبرد ولی با تغییراتی که در سیستم بوجود آمده ارسالها خیلی سریعتر صورت میگیرند.با این وجود عزیزانی که در دریافت کالا عجله دارند میتوانند با پرداخت هزینه گزینه پیشتاز کالای خود را سریعتر دریافت کنند.

مورد بعدی کالای سنگین است که شامل : تلویزیون ،یخچال ،لباسشویی ،ظرفشویی ،کولر گازی ،سینما خانگی میشوند.این کالاها بدلیل ارسال از طریق باربری شامل ارسال رایگان نمیشوند.

بدلیل سود بسیار پایینی که بر روی کالاها در نظر گرفته ایم شاید نتوانیم تخفیف های نجومی و عوام فریبانه مانند برخی سایتها ارئه دهیم ولی با مقایسه قیمتها کاملا  این امر برایتان روشن میشود که فروش ما مستقیم و قیمتهای بانه کالا منصفانه است.

امیدواریم با همراهی شما عزیزان بیش از پیش کیفیت خدمات بانه کالا را بالا ببریم و بتوانیم رضایت شما را جلب کنیم.

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب - اطلس نیک | بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود