جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

تصویر رندر جدیدی از میت 9 فاش شد

تعداد بازدید : 599
1395/08/02
کد خبر : 543

 

تصویر رندر جدید، بخش‌های مختلفی از پرچمدار آتی هواوی را مانند دوربین دوگانه‌ی لایکا Summarit H 1:2.2/27 ASPH که پیش از این در گوشی پی 9 نیز به کار رفته بود، نشان می‌دهد. این به مفهوم آن است که یکی از لنزهای مذکور تصاویر را به صورت سیاه‌وسفید و دیگر تصاویر را رنگی ثبت می‌کند.

خبر خوشحال‌کننده این است که هواوی در این گوشی جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری را حذف نکرده است و می‌توان آن را در بخش بالای گوشی مشاهده کرد و به نظر می‌رسد که در کنار آن یک IR blaster نیز وجود دارد و در بخش پایین گوشی نیز پورت USB نوع C در نظر گرفته شده است. احتمال آن وجود دارد که هواوی این گوشی را با اسپیکرهای دوگانه همراه کند، البته نمی‌توان با قطعیت در این خصوص نظر داد، اما امیدواریم که هواوی با عرضه‌ی میت 8 درس گرفته باشد و این بار نسل جدید سری میت را به چنین اسپیکرهایی مجهز کند.

براساس شایعاتی که اخیرا منتشر شده است، مشخصات سخت‌افزاری گوشی هوشمند میت 9 شامل مواردی همچون نمایشگر ۵.۹ اینچی با رزولوشن QHD یا فول اچ‌دی، چیپ هشت هسته‌ای و ۶۴ بیتی کرین ۹۶۰ است. گفته می‌شود که این گوشی تحت چند نسخه‌ با حافظه‌‌ی رم و حافظه‌ی داخلی متفاوت مانند ۴ / ۶۴ گیگابایت یا ۴ / ۱۲۸ گیگابایت و نسخه‌ی قدرتمندی با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد.

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب - اطلس نیک | بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود