جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

گوشی میت 9 هواوی به پردازنده‌ی Kirin 960 مجهز خواهد شد

تعداد بازدید : 933
1395/07/19
کد خبر : 540

 

شایعه شده که هواوی در ماه نوامبر یعنی اوایل آبان ماه از فبلت جدید خود با نام Huawei Mate 9 رونمایی خواهد کرد؛ اما پیش از معرفی این گوشی، کمپانی چینی پردازنده‌ی قدرتمند و جدید خود را با نام Kirin 960 معرفی خواهد کرد.

هواوی دعوتنامه‌ای را برای ۱۹ اکتبر یا ۲۸ مهرماه به دست خبرنگاران رسانده است که ظاهرا در این رویداد قرار است سیستم-روی-یک-چیپِ جدیدِ هواوی معرفی شود. اطلاعات رسمی در باره‌ی این پردازنده وجود ندارد اما شایعات به لیتوگرافی ۱۶ نانومتری و استفاده از مودم LTE Cat.12 اشاره دارند. بخش CPU از این سیستم-روی-یک-چیپ (SOC) قرار است ۹ هسته‌‌ی مبتنی بر معماری Cortex-A73 داشته باشد. همچنین گفته می‌شود که اولین گوشی مجهز به این پردازنده، Huawei Mate 9 خواهد بود. 

پردازنده‌ی Kirin 950 در نوامبر سال گذشته و به همراه ۴ هسته‌ی Cortex-A72 با فرکانس ۲.۵۳ گیگاهرتز و ۴ هسته‌ی مبتنی بر معماری Cortex A53 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز معرفی شد. این تراشه در کارخانه‌ی TSMC و با لیتوگرافی ۱۶ نانومتر و فرایند ساخت FinFet به همراه پشتیبانی از مودم LTE Cat.6 معرفی شده بود. اولین گوشی که به آن پردازنده مجهز شد نیز Huawei Mate 8 بود. حال به نظر می‌رسد همان مسیر این بار با Kirin 960 و گوشی میت ۹ قرار است تکرار شود. 

هواوی رویداد اختصاصی خود را در سوم نوامبر یا ۱۳ آبان ماه برنامه ریزی کرده است تا به اعتقاد بسیاری در آن از پرچمدار سایز بزرگ خود با نام میت ۹ رونمایی کند. شایعات به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی، در گاه میکرو SD و همچنین قیمت ۴۸۰ دلار اشاره دارند. نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابیتی نیز با قیمت ۵۸۵ دلار و نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایت با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم با قیمت ۷۰۵ دلار عرضه خواهند شد.

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب - اطلس نیک | بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود