جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

مشخصات سامسونگ گلکسی سی 9 بار دیگر در GFXBench تایید شد

تعداد بازدید : 1346
1395/07/07
کد خبر : 528

 

مشخصات سامسونگ گلکسی سی 9 مجددا تایید شد؛ اما این بار توسط بنچمارک جی اف ایکس بنچ. کمپانی سامسونگ، بزرگترین گوشی ساز بزرگ جهان برای آنکه بتواند سلیقه‌های مختلف کاربران خود را پوشش دهد سری گوشی‌های مختلفی را به بازار ارائه کرده است. یکی از آنها سری گلکسی C بوده و محصول جدید این سری، گوشی Samsung Galaxy C9 خواهد بود.

این گوشی چندی پیش در بنچمارک انتوتو و گیک بنچ محک خورد و اکنون نوبت به بنچمارک جی اف ایکس بنچ رسیده تا مشخصات سامسونگ گلکسی سی 9 را یکبار دیگر آشکار کند. مشخصات همان‌طور که از قبل نیز معلوم بود، دستگاهی را معرفی می کند که در دسته‌بندی گوشی‌ های هوشمند پرچمدار قرار خواهد گرفت.

 

مشخصات سامسونگ گلکسی سی 9 یکبار دیگر تایید شد؛ اما این بار در جی اف ایکس بنچ

این دیوایس در بنچمارک گیک بنچ نتایج قابل قبولی را به ثبت رساند. امتیاز 1304 در آزمون تک هسته‌ای و کسب امتیاز 4366 در آزمون چند هسته‌ای بیانگر آن است که دستگاه قدرتمند دیگری از سامسونگ به زودی رخ نشان می‌دهد.

اما اجازه دهید تا ببینیم کدام مشخصات سامسونگ گلکسی سی 9 در بنچمارک جی اف ایکس بنچ تایید شده است. این بنچمارک نشان داد که سامسونگ Galaxy C9 دارای یک نمایشگر فول اچ دی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است. اسنپدراگون 652 تراشه‌‌ای است که به آن قدرت داده و فضای ذخیره سازی آن دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن قرار گرفته و جالب آنکه برای دوستداران سلفی نیز یک سنسور مشابه در پنل جلویی دیده خواهد شد. گفته می‌شود که این اسمارت فون با سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو عرضه خواهد شد.

از دیگر مشخصاتی که در لیست جی اف ایکس بنچ به آن اشاره شده وجود نمایشگر 6 اینچی و همچنین پشتیبانی از تکنولوژی NFC است. شایعات حاکی از آن است که این دستگاه در ماه اکتبر یا نوامبر راه اندازی خواهد شد.

مشخصات سامسونگ گلکسی سی 9

 

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب - اطلس نیک | بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود