جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

تصویر جدیدی که رم ۶ گیگابایتی شیائومی می نوت ۲ را تایید می‌کند

تعداد بازدید : 407
1395/06/08
کد خبر : 487

 

در هفته‌های گذشته اخبار، تصاویر و شایعات زیادی از نسل جدید فبلت‌های شیائومی به گوشمان رسیده است و به نظر می‌رسد که شیائومی می نوت ۲ (Xiaomi Mi Note 2) به محصول بسیار مهمی در این بازار تبدیل شود. حالا باز هم تصویر جدیدی منتشر شده است که این بار درباره‌ی حافظه‌ی رم این فبلت توضیح می‌دهد.
تصویر جدیدی که رم ۶ گیگابایتی شیائومی می نوت ۲ را تایید می‌کندبه تازگی یک اسکرین شات جدید منتشر شده است که به نظر می‌رسد مربوط به قسمت اطلاعات فبلت شیائومی می نوت ۲ باشد. در این اسکرین شات همانطور که آن را در تصویر کنار مشاهده می‌کنید، مشخص است که فبلت جدید برند شیائومی قرار است که از ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم برخوردار باشد و در صورت عملی شدن این اتفاق، می نوت ۲ به اولین محصول این کمپانی با چنین حافظه‌ی رم بالایی تبدیل می‌شود.

علاوه بر این که حالا مشخص شده است که حداقل یکی از مدل‌های شیائومی می نوت ۲ از رم ۶ گیگابایتی برخوردار است، یک نکته‌ی مهم دیگر هم این است که این فبلت به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز می‌شود و بر خلاف شایعات یکی دو هفته‌ی اخیر، برند چینی به سراغ نسل جدید پردازنده‌های کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۲۱ نرفته است.

مشخصات شیائومی می نوت ۲ ؛ ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی

از دیگر اطلاعات مهمی که از روی این تصاویر به آنها پی می‌بریم، وجود ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی در این دیوایس است که کاربران می‌توانند از ۵۲.۲۸ گیگابایت آن بهره ببرند. سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا به صورت پیشفرض بر روی شیائومی می نوت ۲ نصب خواهد شد و رابط کاربری اختصاصی شیائومی یعنی MIUI 8.6.8.26 نیز در حکم پل رابط بین کاربر و سیستم عامل ایفای نقش خواهد کرد؛ به احتمال زیاد یک نسخه‌ی پرچمدار با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی نیز در این سری قابل خریداری خواهد بود.

گفتنی است که کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که نسل جدید فبلت‌های شیائومی از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی برخوردار خواهد بود و منابع متعددی تایید کرده‌اند که این نمایشگر مشابه گلکسی نوت ۷، در دو لبه‌ی خود دارای خمیدگی خواهد بود. گفتنی است که این اطلاعات در حال حاضر معتبرترین دانسته‌هایی است که ما از مشخصات شیائومی می نوت ۲ در دست داریم و با معرفی این محصول در کنفرانس رسمی شیائومی در رویداد IFA ۲۰۱۶ که هفته‌ی آینده در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود، می‌توانیم به طور قطعی از آنها باخبر شویم.

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب - اطلس نیک | بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود