جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

اندروید 7.0 نوقا امکان انتقال اطلاعات از iOS را فراهم کرده است

تعداد بازدید : 468
1395/06/04
کد خبر : 478

 

امکان انتقال داده‌‌ها از یک گوشی اندرویدی به یک گوشی اندرویدی دیگر با روش‌هایی که گوگل ایجاد کرده، بسیار آسان و سریع قابل انجام است. اما هنگامی که بخواهیم اطلاعات را از گوشی‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS به گوشی های هوشمند اندرویدی انتقال دهیم، انجام این عمل کمی سخت‌تر خواهد بود. برخی از تولیدکنندگان محصولات اندرویدی نظیر سامسونگ، ابزارهایی را به کاربران خود ارائه می‌دهند که امکان وارد کردن اطلاعات از آی‌تیونز را فراهم می‌کند اما این ابزار را در تمام دستگاه های اندرویدی در دسترس نیست. حالا با انتشار اندروید ۷ نوقا، گوگل انجام این کار را کمی آسان‌تر کرده است.

هنگامی که یک دستگاه اندرویدی را برای بار نخست روشن کنید سه گزینه پیش روی شما خواهد بود. اولین گزینه انتقال اطلاعات از دستگاه‌های اندرویدی دیگر است که در نزدیکی شما قرار دارند. دومین گزینه، بازیابی اطلاعات ازطریق حساب کاربری گوگل شما است و سومین گزینه نیز انتقال اطلاعات از گوشی آیفون یا تبلت آی‌پد است. اما در هر حال با انتخاب گزینه سوم مراحل انجام کار به صورت خودکار نخواهد بود. این گزینه فقط ابزارهای مورد نیاز برای وارد کردن داده‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و در هر لحظه می‌توان اطلاعات یک سرویس را وارد کرد. این گزینه کاربر را راهنمایی می‌کند تا در دستگاه مجهز به سیستم‌عامل ios خود، مرورگر سافاری را باز کرده و به آدرس android.com/switch برود. در این لینک چندین اپلیکیشن گوگل برای iOS قرار داده شده است.

برای موزیک در این وب سایت، کاربر به اپلیکیشن گوگل‌پلی موزیک برای آی‌اواس منتقل خواهد شد. برای مدیریت تصاویر نیز، نسخه‌ی مخصوص ios گوگل‌فوتوز پیشنهاد شده است و به همین ترتیب جایگزین‌های اندرویدی برای نمونه‌های iOS به کاربر معرفی می‌شود. در وب‌سایت مورد بحث، دستورالعمل‌هایی به کاربر نشان داده می‌شود که از طریق این دستورالعمل‌ها، روش همگام‌سازی تقویم و مخاطبان دستگاه مجهز به iOS از طریق اکانت گوگل آموزش داده می‌شود. پس از نصب اپلیکیشن‌های مورد نیاز و تنظیم دقیق اکانت گوگل برای این اپلیکیشن‌ها اطلاعات مورد نیاز کاربر به دستگاه اندرویدی منتقل می‌شود. با استفاده از این روش هنگامی که کاربران با اکانت گوگل خود که در آن اطلاعات اپلیکیشن‌های iOS را ذخیره کرده‌اند، در دستگاه اندرویدی جدید لاگین نمایند، تمامی اطلاعات مورد نیاز آنها از iOS به اندروید انتقال داده خواهد شد.

اگر چه روش مورد اشاره یک راه‌حل موقت برای انتقال اطلاعات از آی‌اواس به اندروید است، اما این روش می‌تواند ارتقا پیدا کند. با این که با استفاده از روش یاد شده تقریباً تمام اطلاعات را می‌توان به دستگاه جدید اندرویدی منتقل کرد اما همانطور که گفته شد برای انجام این عمل باید مراحل زیادی را گذراند که این مراحل را می‌توان آسان‌تر کرد. گوگل یک اپلیکیشن توسعه داده که کارکرد آن شبیه به اپلیکیشن اپل برای انتقال به آی‌اواس (Move to iOS) است و باعث می شود تمام داده‌های کاربران که در اکانت گوگل آنها ثبت شده به صورت یکجا انتقال داده شود. از جمله این اطلاعات می‌توان به تصاویر، آهنگ‌ها، مخاطبین، تقویم و اکانت‌های ایمیل اشاره کرد.

به منظور آسان‌سازی مراحل انتقال، این اپلیکیشن لیستی از برنامه‌های نصب شده بر روی دستگاه مجهز به iOS را به کاربر نشان می‌دهد و سپس در فروشگاه گوگل‌پلی نمونه اندرویدی این اپلیکیشن‌ها را پیدا می‌کند. البته کاربر این اختیار را دارد که فقط اپلیکیشن‌های مدنظر خود را نصب کند. با وجود اینکه این روش نیز چندان بی‌نقص نیست، اما خوشبختانه گوگل قصد دارد تا در آینده این ویژگی را ارتقا دهد. در هر صورت با همین روش هم می‌توان عمده‌ی اطلاعات و داده‌های مورد نظر را از دستگاه‌های مجهز به iOS به دستگاه‌های اندرویدی انتقال داد.

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب - اطلس نیک | بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود