جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

آیا شیائومی رقیبی جدید در عرصه خودروسازان در آینده ست؟

تعداد بازدید : 1597
1399/12/03
کد خبر : 1469

طبق گزارشی که به تازگی در وب‌سایت iFengNews منتشر شده، شرکت شیائومی قصد دارد تا مستقیما وارد دنیای خودرو شود و این مورد را یک تصمیم استراتژیک بسیار بزرگ می‌داند. اطلاعاتی درباره خودرو شیائومی منتشر نشده و طبق این گزارش، شیائومی چندین ایده کلی دارد و هنوز تصمیم مشخصی نگرفته است.

نکته جالب این است که در صورت درست بودن این اخبار، مدیر عامل شرکت شیائومی، لی جون سرپرستی این پروژه را به عهده خواهد گرفت اما با توجه به بی‌تجربه بودن این شرکت در حوزه خودرو، احتمالا نام‌های بزرگی در این صنعت در پروژه ساخت خودرو شیائومی این شرکت را همراهی کنند.

مدیرعامل شرکت شیائومی پیش‌تر در سال 2013 میلادی دو بار با مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا، ایلان ماسک دیدار کرده بود و به نظر می‌رسد او حالا در تصمیم خود برای وارد شدن به حوزه خودرو جدی‌تر شده باشد. نکته مهم دیگر این است که در سال‌های اخیر، خودروهای الکترونیکی به محصولاتی کاملا پرطرفدار و البته پربازده برای شرکت تولیدکننده تبدیل شده اند.

شیائومی فعالیت خود را در زمینه توسعه و تحقیقات نسبت به چند سال گذشته گسترش داده و این مورد حتی در محصولات تولیدی این شرکت نیز قابل مشاهده است. این شرکت ایده‌های فوق‌العاده‌ای مانند شارژ کاملا بی‌سیم دوربرد را به دنیای تکنولوژی معرفی کرده و فعالیت آن در دنیای خودرو می‌تواند جذاب باشد. البته این شرکت در حال حاضر درگیر چالش‌هایی است که از دولت دونالد ترامپ باقی مانده است.

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود