جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

قیمت لو منصوری ۲/۱ میلیون دلار اعلام شد

تعداد بازدید : 985
1399/05/25
کد خبر : 1462

پیشرفت شرکت منصوری با فتح اهداف جدید، سرعت گرفته است. این برند با مدیریت و مالکیت کوروش منصوری، هر روز با اخبار جالب به تیتر رسانه‌های خودرویی دنیا می‌رسد و علاقه‌مندان بیشتری جذب می‌کند.

تازه‌ترین محصول منصوری با نام لومنصوری، تولید محدود به سه دستگاه با قیمت ۲/۱ میلیون دلار دارد. این سوپراسپرت، فراتر از ابرخودروهای ارزشمندی مثل مکلارن سنا، بوگاتی ویرون و پورشه ۹۱۸ قیمت‌گذاری شده است. جالب‌تر اینکه فورد GT در زمان ثبت‌نام، ۵۰۰ هزار دلار قیمت داشت.

لومنصوری در سالگرد سی‌سالگلی شرکت منصوری رونمایی شد. این خودرو که نسخه‌ای ارتقا یافته از فورد GT مدرن محسوب می‌شود، ۵ سانتی‌متر پهن‌تر است و البته در نمای رو‌به‌رو، کاملا متحول شده است. چراغ‌های LED برای روشنایی اصلی، مخصوص لومنصوری طراحی شده‌ و درگاه‌های وردی هوا نیز بزرگ‌تر هستند. چرخ‌های ۲۱ اینچ با تایرهای کنتیننتال، ادوات فیبرکربن، شکاف‌های سقف، رکاب و بال عظیم در عقب، لومنصوری را بسیار متفاوت از فورد GT استاندارد نشان می‌دهند.

شرکت سازنده ادعا می‌کند تمامی قطعات در  فضای داخلی لومنصوری، متفاوت از مدل اصلی هستند. چرم سیاه و سفید آلکانتارا با جزئیاتی به رنگ آبی، درکنار لوگوی منصوری، هیچ نشانه‌ای از شرکت فورد باقی نمی‌گذارند. حتی سقف خودرو و رکاب‌های ورودی کابین نیز، پوشیده از چرم هستند؛ درحالی‌که انبوهی از فیبرکربن برای داشبورد و کنسول میانی استفاده شده است.

تنها اطلاعات فنی منتشر شده درباره‌ی لومنصوری، قدرت ۷۰۰ اسب‌بخار با گشتاور ۸۴۰ نیوتن‌متر را گزارش می‌دهد که ۵۳ اسب‌بخار و ۹۴ نیوتن‌متر بیشتر از مدل استاندارد ساخت فورد است. نهایت سرعت جدیدترین شاهکار منصوری با موتور ۳/۵ لیتری، ۳۵۴ کیلومتربرساعت خواهد بود که از این نظر، تفاوتی با فورد GT ندارد.

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب - اطلس نیک | بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود