جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ویکتوس کورنینگ رسما معرفی شد

تعداد بازدید : 577
1399/05/04
کد خبر : 1458

محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ویکتوس کورنینگ نسبت به محافظی که شرکت‌های دیگر می‌سازند، مقاومت بهتری در برابر سقوط و خط و خش دارد و می‌تواند بیشتر امنیت دستگاه را حفظ کند. قبل از اینکه یک محصول را بخرید، به دوام آن توجه می‌کنید و با توجه به مقاومت دستگاه، حاضر به پرداخت پول برای آن می‌شوید.

یک نظرسنجی نشان داده که در سه بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند جهان، چین، هند و ایالات متحده آمریکا مقاومت پس از برند، مهم‌ترین معیار خرید دستگاه است.

مقاومت محصول بالاتر از اندازه صفحه نمایش، کیفیت دوربین و باریک بودن دستگاه قرار دارد و خریداران حاضرند برای تصاحب دستگاهی با مقاومت بالا پول بیشتری خرج کنند. کورنینگ با تجزیه و تحلیل بازخورد بیش از 90 هزار کاربر متوجه شده که اهمیت مقاومت دستگاه در برابر سقوط و خط و خش در 7 سال پیش تقریباً 2 برابر شده است.

گوریلا گلس ویکتوس از مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع دو متر برخوردار است

محافظ صفحه نمایش گوریلاگلس ویکتوس کورنینگ در تست‌ها درون آزمایشگاه مقاومت بسیار بالایی داشته است و از سقوط از ارتفاع 2 متری بر روی سطح سفت توانسته سالم باقی بماند که بسیار بهتر از شیشه‌های آلومینوسیلیکات سازنده‌های دیگر است که با سقوط از ارتفاع 0.8 متری آسیب شدید می‌بینند.

این محافظ نسبت به گوریلا گلس 6 در برابر خط و خش 2 برابر عملکرد بهتری دارد که نسبت به شرکت‌های رقیب و شیشه‌های آلومینوسیلیکات آن‌ها، تا 4 برابر بهتر است. کورنینگ گفته که ابتدا این محافظ از سوی سامسونگ استفاده خواهد شد. احتمالاً گوشی‌های سری گلکسی نوت 20 این نوع محافظ را داشته باشند، شاید هم گوشی‌های سری گلکسی S30 به آن مجهز شوند. همه چیز تقریباً دو هفته دیگر مشخص خواهد شد.

 

 
مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب - اطلس نیک | بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود