جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

فولکس واگن بدهکارترین شرکت و خودروساز جهان شد

تعداد بازدید : 534
1399/04/29
کد خبر : 1456

در مطالعه اخیر ۹۰۰ شرکت برتر دنیا، مشخص شد که فولکس‌واگن با ۱۹۲ میلیارد دلار بدهی، مقام اول را در بین شرکت‌های بدهکار جهان دراختیار دارد. بدان معنا که بدهی فولکس‌واگن نسبت به کشورهایی مانند آفریقای جنوبی (۱۸۰/۱ میلیارد دلار) و مجارستان (۱۰۱/۹ میلیارد دلار) بیشتر است. قسمت عمده‌ای از بدهی فولکس‌واگن به بخش مالی بزرگ آن مرتبط است.

بااین‌حال، فولکس‌واگن تنها خودروساز بدهکار جهان نیست. در حقیقت، دایملر نیز به‌عنوان یکی دیگر از خودروسازان آلمانی، سومین شرکت بدهکار جهان با ۱۵۱ میلیارد دلار بدهی است. پس از آن نیز تویوتا با ۱۳۸ میلیارد دلار، فورد با ۱۲۲ میلیارد دلار و بی‌ام‌و با ۱۱۴ میلیارد دلار بدهی در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. از بین ۱۰ شرکت بدهکار جهان، پنج شرکت آن خودروساز هستند.برای مقایسه بد نیست بدانید، تعداد زیادی شرکت بزرگ در دنیا وجود دارند که بدهی ندارند و درواقع روی ذخایر عظیمی از پول و سرمایه نشسته‌اند. صدر جدول به آلفابت با ۱۰۴ میلیارد دلار سرمایه تعلق دارد و پس از آن شرکت‌هایی مانند سامسونگ با ۷۸ میلیارد دلار، مایکروسافت با ۴۷ میلیارد دلار، فیسبوک با ۴۴ میلیارد دلار، سانگ با ۱۴ میلیارد دلار و گروه علی بابا با ۱۳ میلیارد دلار قرار گرفته‌اند.

 

 
مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب - اطلس نیک | بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود