جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

معرفی دسته بازی تسکو TG 135W

تعداد بازدید : 1310
1399/02/31
کد خبر : 1441

دسته بازی یکی از لوازم سرگرمی به حساب می‌آید که بسیاری از کاربران که به دنبال بازی‌های غیر موبایلی هستند درگیری‌های زیادی با آن‌ها دارند و قیمت بالای این محصولات به یکی دغدغه‌های آن‌ها تبدیل شده است. پیدا کردن دسته بازی‌ای با قیمت مناسب و کارکرد مطلوب کار خیلی آسانی نیست اما تسکو این امر را برای کاربران محقق کرده است. در این مقاله یکی از دسته بازی‌های جذاب تسکو را به شما معرفی می‌کنیم که در کنار قیمت مناسب جذابیت‌های زیادی هم دارد.

برای خرید این محصول می‌توانید به وبسایت رسمی تسکو مراجعه کنید.

این دسته بازی ارگونومی بسیار مناسبی دارد و شباهت بسیار زیادی به دسته‌های بازی ‌ایکس باکس می‌دهد و حتی زمانی که آن را به رایانه خودتان متصل کنید آن را به عنوان دسته بازی ‌ایکس باکس شناسایی می‌کند.

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب این دسته بازی‌ این است که به کمک بلوتوث می‌توانید گوشی اندرویدی خودتان را به آن متصل کنید و بازی‌های موبایلی را هم با کمک این دسته بازی انجام دهید؛ برای این کار داخل جعبه دستگاه آداپتور یا همان تبدیلی را می‌بینید که به کمک آن می‌توانید دانگل مخصوص دسته بازی را به گوشی خودتان که از OTG پشتیبانی می‌کند متصل کنید. هنگام استفاده از این محصول به خصوص روی موبایل این موضوع را مدنظر داشته باشید که محدوده پوشش دهی این دسته بازی ۸ متر است و بیشتر از این از گوشی فاصله نگیرید.

برای این مدل باتری‌ای با ظرفیت 400 میلی‌آمپر در نظر گرفته شده که در مدت زمان 3 ساعت به فول شارژ می‌شود و می‌توانید به مدت 6 تا 8 ساعت با آن بدون نیاز به شارژ بازی کنید.

تعداد 16 کلید روی این دستگاه قرار گرفته که برخی از آن‌ها مانند کلیدهای XYAB مجهز به نشانگر ال ای دی هستند تا در کنار زیبایی بتوانید از آن‌ها در تاریکی هم استفاده مناسبی داشته باشید. برای حرکت‌های پیمایشی هم چند کلید و جوی استیک را روی دسته مشاهده می‌کنید تا هر کدام را دوست دارید انتخاب کنید.


علاوه بر گوشی و رایانه امکان اتصال این دستگاه به محصولات دیگری مانند تسکو باکس که یک اندروید باکس است هم وجود دارد و می‌توانید از آن نه تنها برای بازی کردن روی این دست از محصولات بلکه برای کنترل آن‌ها هم استفاده کنید. نداشتن قطعی یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این دسته بازی مقرون به صرفه است که به شما اطمینان می‌دهد در طول بازی 8 ساعته خودتان تجربه بدی نداشته باشید.در آخر باید بگوییم جنسی که برای این دسته بازی در نظر گرفته شده پلاستیکی کاملا مات است که هیچ کثیفی روی آن نمی‌ماند و حس بسیار خوبی را منتقل می‌کند در عین حال که با عرق کردن دستان کاربر هم میزان لیز خوردنش بسیار کم است.

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب - اطلس نیک | بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود