جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

قابلیتی جذاب و فوق‌العاده کاربردی به اینستاگرام اضافه شد

تعداد بازدید : 1099
1399/02/30
کد خبر : 1440

مسئولان اینستاگرام طی ارسال پستی در بلاگ خبری Instagram، از اضافه شدن تب جدیدی به نام Guides خبر دادند. به این ترتیب افراد متخصص و موسسات مختلف قادر خواهند بود تا با کاربران و دیگر افراد جامعه کاربری خود به بهترین نحوه ممکن ارتباط برقرار کنند.

در حال حاضر، چند اینفلوئنسر مشهور و برخی موسسات معتبر که با کمپانی تحت سلطه فیس بوک در ارتباط هستند، به این قابلیت مجهز شده اند که از جمله آنها می‌توان به موسسه آمریکایی afspnational اشاره کرد.

تب Guides با مراجعه به صفحاتی که شامل این قابلیت می‌شوند و با کلیک بر روی آیکونی که مانند کتاب است، قابل دسترسی خواهد بود. این قسمت که دقیقا زیر قسمت هایلایت استوری‌ها قرار گرفته، مانند لیست مقالات موجود در سایت‌ها طراحی شده و از طریق به لینک اختصاصی یا ارسال پیام به اشخاص مختلف، می‌توان آن را به اشتراک گذاشت.

از جمله دیگر اکانت‌هایی که به تب Guides مجهز شده‌اند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  @heads_together
  • @vitaalere
  • @klicksafe
  • @headspace_aus
  • @deepikapadukone
  • @sudahdong
  • @eenfance

    بر اساس اعلام مسئولان اینستاگرام، زمانی که کاربران از قسمت Guides بازدید کنند، ویدئوها و پست‌های تهیه شده توسط صاحب صفحه به همراه نکات و مواردی که در مورد آنها نوشته شده است، قابل مشاهده خواهند بود. با ضربه زدن روی هر یک از تصاویر یا ویدئوهای موجود در تب Guide، به پست مربوطه که در صفحه اینستاگرام شخص ارسال شده، هدایت خواهید شد.

    در حالی که این موضوع در حال حاضر روی موضوعات شخصی تمرکز کرده است، اما به نظر می‌رسد که مسئولان اینستاگرام قصد دارند تا آن را به حوزه‌های متنوع‌تری گسترش دهند.

    بخشی از اطلاعیه اینستاگرام در مورد تب Guides به شرح زیر است:

    ما قصد داریم تا اینستاگرام را به فضایی برای دسترسی به اطلاعات حقیقی و مواردی که مورد نیاز و علاقه کاربران است، تبدیل کنیم. به همین دلیل، شاهد معرفی تب Guides هستیم. به این ترتیب شما به راحتی به پست‌های آموزشی، راه‌کارهای مختلف و مواردی که توسط اشخاص مورد علاقه‌تان منتشر می‌شوند، دسترسی خواهید داشت.

    این روزها تمامی افراد با ویروسی به نام کرونا یا COVID-19 دست و پنجه نرم می‌کنند. به همین دلیل در ابتدای امر، ما تمرکز خود را روی سلامت کاربران معطوف کرده‌ایم. به این ترتیب، افراد سرشناس با موسساتی که در حوزه سلامت فعالیت می‌کنند، در ارتباط خواهند بود و آموزش‌ها و نکات مفید و کاربردی در این مورد را با کاربران خود به اشتراک می‌گذارند.
     

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب - اطلس نیک | بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود