جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

ال جی - توسعه گوشی «Wing» با دو نمایشگر با قابلیت چرخش نمایشگر اول بهره می‌برد

تعداد بازدید : 1078
1399/02/23
کد خبر : 1438

بر اساس شنیده‌ها، ال جی در حال توسعه یک گوشی با طراحی متفاوت نسبت به محصولات موجود در بازار است. این دستگاه که اسم رمز Wing را یدک می‌کشد، با نمایشگر دوگانه خود طراحی شبیه به حرف T دارد.

صفحه نمایش دوم این گوشی با ابعاد ۴ اینچ زیر نمایشگر اصلی پنهان می‌شود. با چرخاندن صفحه نمایش اصلی به حالت افقی، کاربران به پنل دوم دسترسی پیدا می‌کنند. طرح منتشر شده از این گوشی هوشمند، طرح مدنظر ال جی را نشان می‌دهد، اما نمی‌توان چندان به آن اعتماد کرد.

زمانی که این دستگاه باز می‌شود، طراحی شبیه به T پیدا می‌کند و نمایشگر شبیه به دو بال در اطراف دستگاه به نظر می‌رسد. قدرت این گوشی جدید کره‌ای توسط یکی از چیپست‌های سری اسنپدراگون ۷۰۰ تامین می‌شود و دوربین اصلی آن نیز ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود.

ایده اصلی استفاده از یک نمایشگر کوچک با نسبت تصویر ۱:۱، دسترسی به اطلاعات بیشتر از صفحه نمایش اصلی با ابعاد ۶.۸ اینچ است. بر اساس گزارش منتشر شده، کاربران می‌توانند در نمایشگر بالایی عکس یا ویدیو ویرایش کنند و در صفحه نمایش دوم به کنترل‌ها و دستورات دسترسی داشته باشند. علاوه بر این می‌توان توسط نمایشگر اصلی در یوتیوب ویدیو مشاهده کرد و برای کامنت از پنل دوم استفاده کرد.

بنابر گزارش منتشر شده از سوی ET News، ال جی هم اکنون در حال توسعه این گوشی هوشمند است و قصد دارد آن را در نیمه دوم سال جاری میلادی وارد بازار کند. عرضه چنین محصولی می‌تواند جایگاه این شرکت کره‌ای را در بازار تغییر دهد.

این شرکت‌ کره‌ای به تازگی از گوشی «ولوت» رونمایی کرده که از طراحی متفاوتی در مقایسه با محصولات قبلی آن بهره می‌برد گوشی ولوت به نمایشگر ۶.۸ اینچی Cinema FullVision با نسبت تصویر ۲۰.۵:۹ مجهز شده. روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه گانه به صورت جداگانه قرار گرفته‌اند و زیر آن‌ها فلاش LED حضور دارد.

 
مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب - اطلس نیک | بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود