جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

علائم تجاری سامسونگ خبر از سنسور دوربین جدید بنام "شب روشن" برای سری S11 را می دهد.

تعداد بازدید : 497
1398/09/09
کد خبر : 1411

طرح نهایی سامسونگ گلکسی S11 اخیراً در حال تکمیل شدن است و آخرین مورد مربوط به ثبت اختراع  در اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) می باشد . این سنسور دوربین جدید با نام "شب روشن" را شرح می دهد که طبق توضیحات در تلفن های هوشمند و تبلت ها استفاده می شود.  ممکن است یک سنسور اختصاصی جدید برای عکاسی و فیلم های شبانه باشد که در سری S11  برای دوربین بزرگ 108 مگاپیکسلی آغاز می شود.

 

سامسونگ قبلاً از "Bright Night" به عنوان یک حالت شب اختصاصی در سری S10 و Note10 استفاده کرده بود اما اکنون قصد دارد آن را به یک ویژگی سخت افزاری تبدیل کند. ما برای تنظیمات دوربین S11 و S11 + چند رندر را مشاهده کرده ایم و به نظر می رسد در مجموع پنج دوربین را در یک برش مستطیل شکل قرار می دهد که توسط یک سنسور اصلی جدید 108 مگاپیکسلی و یک ماژول پریسکوپ قادر به بزرگنمایی نوری 5 برابر مجهز است.

هر سه مدل S11 , فوکوس اتوماتیک لیزری دریافت می کنند و قادر به ضبط ویدیوی 8K هستند. همچنین حالت های View جدید ، Night Hyperlapse ، Single Take Photo و Vertical Panorama به نمایش درآمده است که با کد بتا S11 فاش شده اند ، بنابراین مشخص است سامسونگ در حال آماده سازی تعمیرات اساسی برای بخش دوربین در پرچمدار خود است.

 

 

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب - اطلس نیک | بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود