جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

اپل در حال افزایش تولید AirPods ، AirPods Pro است.

تعداد بازدید : 864
1398/09/07
کد خبر : 1410

AirPods و AirPods Pro اپل آنچنان فروش خوبی دارند که شرکت نمی تواند از پس تقاضا برآید. طبق گفته Nikkei Asian Review ، Cupertino یادداشتی را برای همه تولید کنندگان و ارائه دهندگان خود ارسال کرده است تا تولید هر دو هدفون بی سیم خود را افزایش داده و از جمله آن می توان به دو برابر شدن تولید AirPods Pro اشاره کرد.

شریک تولیدکننده ی AirPods Pro که  به نام Luxshare-ICT در چین فعالیت مبکند  دارای دو شاخه میباشد . اپل نیاز داشت که از 1 میلیون واحد در ماه به 2 میلیون واحد در هر ماه بازده را دو برابر کند.همچنین  تولید AirPod های معمولی که با کیس شارژ بی سیم توسط GoerTek در کارخانه های مستقر در ویتنام مونتاژ می شوند نیز شاهد افزایش تولید نیز افزایش میابد. 

از سال 2019 به لطف علاقه مندی مشتریان به AirPods Pro. هدفون های بی سیم اپل, سریعترین محصول در حال رشد این شرکت می باشد و تحلیلگران پیش بینی می کنند سالانه 200 میلیون دستگاه فروخته شود که انتظار می رود این تعداد از اوایل سال 2020 به 80 میلیون برسد. 

هدفون های جدید وایرلس در حال حاضر با 249 دلار با لغو صدای فعال ارائه می شوند  ، در حالی که AirPods معمولی 159 دلار بدون کیس شارژ بی سیم و 199 دلار با کیس شارژر هزینه دارد.

 

 

 

 

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب - اطلس نیک | بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود