جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

اینستاگرام برای آزمایش پنهان کردن پست و لایک در ایالات متحده, از هفته آینده شروع به کار می کند.

تعداد بازدید : 761
1398/08/19
کد خبر : 1409

اینستاگرام از آوریل در حال آزمایش تغییر در پلتفرم خود است که تعداد موارد مشابه را در پستها پنهان می کند . این آزمایش در کانادا آغاز شد و به شش کشور دیگر گسترش یافت که شامل ایرلند ، ایتالیا ، ژاپن ، برزیل ، استرالیا و نیوزلند است. اکنون ، این شرکت در حال گسترش این آزمایش در ایالات متحده است.

این اعلامیه در حالی که در کنفرانس WIRED25 صحبت شد . مصری گفت که این آزمایش از هفته آینده در ایالات متحده آغاز می شود و تعداد موارد مشابه از طرف برخی از کاربران از بین می رود.این تعداد همچنان برای خالق پست قابل مشاهده خواهد بود ، اما سایرین نمی توانند آن را ببینند.

اینستاگرام با پنهان کردن تعداد موارد مشابه از پست ها ، "دنبال کنندگان شما می خواهند روی آنچه به اشتراک می گذارید تمرکز کنند ، نه تعداد بازدیدهای شما."

این تغییر مطمئناً مورد استقبال کسانی خواهد بود که به یک محیط بدون استرس و بدون اضطراب در رسانه های اجتماعی اعتقاد دارند. اما ، مطمئناً تأثیرگذارهای این سیستم عامل را ناخوشایند خواهد گذاشت ، زیرا احتمالاً روی درآمد آنها از این بستر تأثیر می گذارد ، زیرا تعداد موارد مشابه در یک پست معمولاً به عنوان معیار عملکرد در شبکه های اجتماعی استفاده می شود.

 

 

 

 

 

 

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب - اطلس نیک | بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود