جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

یک مقام آمریکایی: خبر از اعطای به مجوز شرکت هایی که مایل به تجارت با هواوی هستند را داد .

تعداد بازدید : 722
1398/08/15
کد خبر : 1408

از ماه مه ، هنگامی که وزارت بازرگانی ایالات متحده Huawei را به لیست Entity خود اضافه کرد ، ما از مشکلات احتمالی که بوجود می امد خبر داشتیم . لیست سیاه اساساً شرکت های آمریکایی را از تجارت سخت افزار و نرم افزار با هواوی منع کرد و ضررهای زیادی را برای هر دو طرف به همراه داشت.

در ماه ژوئیه، وزارت بازرگانی ایالات متحده اعلام کرد که از این پس با صدور مجوز ویژه ای به شرکت های فن آوری محلی که  مایل به نگه داشتن روابط تجاری خود با Huawei هستند , موافقت کرده است . این مجوزها فقط شامل مؤلفه های گسترده ای هستند که تهدیدی برای امنیت ملی محسوب نمی شوند و مشخص شد که بیش از 130 شرکت آمریکایی متقاضی صدور گواهینامه علاقه شدید داشتند.

وزیر توسعه تجارت ، ویلبور راس تأیید كرد كه تعداد تقاضاها در حال حاضر به 260 برابر رسیده و مجوزها "خیلی زود" صادر می شوند. در مصاحبه ای با بلومبرگ راس, اظهار داشت كه برنامه ها در حال بررسی است ، اما خاطرنشان كرد كه همه شركت ها نباید انتظار چراغ سبز داشته باشند.

شاید مهمترین شرکت از بین 260 متقاضی , گوگل باشد. دستگاه های جدید هواوی مانند سری Mate 30 به دلیل عدم خدمات گوگل در خارج از چین متحمل شده اند. اگر هواوی قادر به بازگشت خدمات Google Mobile باشد ، این مطمئناً باعث احیای تجدید نظر آن برای کاربران بین المللی می شود.

در حالی که هیچ زمان مشخصی برای زمان اجرای این مجوزها وجود ندارد ، مطمئناً این یک پیشرفت مثبت در حماسه ممنوعیت هواوی است. ایالات متحده نزدیک به توافق نامه تجارت "فاز یک" با چین تا پایان ماه جاری نزدیک است و اگر همه اینها براساس آن پیش بروند ، می توانیم سری های Mate 30 و تلفن های آینده هواوی را با سرویس های گوگل از خارج ببینیم.

 

 

 

 

 

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب - اطلس نیک | بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود