جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

سامسونگ در پی گزارش های مربوط به آسیب پذیری اثر انگشت در S10 / Note10 بیانیه صادر کرد.

تعداد بازدید : 605
1398/07/27
کد خبر : 1400

هفته گذشته ، گزارشی از کاربر گلکسی S10 بریتانیایی ، لیزا نیلسون منتشر شد که ، آسیب پذیری اسکنر اثر انگشت را کشف کرد که به هر شخص دیگر امکان دسترسی به دستگاه  از طریق آسیب پذیری با سنسور اثر انگشت فوق را می داد.

محافظ صفحه نمایش سیلیکون ارزان قیمت دارای ماتریس نقطه ای هستند بنابراین محافظ روشن به شیشه صاف نمی چسبد. این مسئله باعث ایجاد اختلال در حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش فوق صوتی شده است. در عمل ، ثبت نام اثر انگشت شما در چنین مواردی اتفاق نمی افتد ، بلکه این الگوی را روی جلد سیلیکون ثبت می کرد و درحالی که باید از روی انگشت کاربر ثبت کند، بنابراین وقتی هر کس دیگری سعی داشت قفل دستگاه را باز کند ، دستگاه الگوهای موجود در کاور را تشخیص داده وقفل دستگاه باز می شود .

سامسونگ تصدیق كرد كه در حال بررسی این مسئله است و اولین دستگاهی كه در این زمینه تصیح شده بود ، Galaxy S10 5G بود ، درست در اوایل امروز. سامسونگ از آن زمان بیانیه ای در مورد امنیت تلفن در رابطه با این کاورهای صفحه نمایش سیلیکون منتشر کرده است.

این به روزرسانی به کاربران ضمن امکان استفاده از این موارد سیلیکونی را می دهد , (احتمالاً) به شما امکان نمی دهد انگشت خود را با چنین موردی نصب کنید.

این مسئله شامل حسگرهای اثر انگشت اولتراسونیک است که دستگاه ها را پس از شناسایی الگوهای 3 بعدی ظاهر شده در صفحه سیلیکون خاص ، محافظت می کند. برای جلوگیری از هرگونه مشکل بیشتر ، توصیه می کنیم کاربران Galaxy Note10 / 10 + و S10 / S10 + / S10 5G که از چنین پوشش هایی استفاده می کنند،  ضمن برداشتن پوشش محافظ ,همه اثر انگشت قبلی را حذف کرده و اثر انگشت خود را به تازگی ثبت کنند.

پس از این بروزرسانی ، سامسونگ به کاربران توصیه می کند که کلیه اثر انگشت خود را اسکن کنند تا از امنیت دستگاه های خود اطمینان حاصل کنند.

 

 

 

 

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب - اطلس نیک | بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود