جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

شایعه شده است که عرضه کننده صفحه نمایش OLED Huawei برای P30 Pro سامسونگ میباشد

تعداد بازدید : 899
1397/12/26
کد خبر : 1385

حال گزارش جدید دیگری مطرح شده است که ادعا می کند سامسونگ تنها منبع برای پانل های OLED برای پرچمدار Huawei در سال 2019 ، P30 Pro است.حالا فرض کنید که P30 Pro از صفحه نمایش AMOLED سامسونگ بهرمند باشد.

باتوجه به یک پست منتشر شده در شبکه ی اجتماعی weibo, که ادعا میکند به اطلاعات داخلی هواوی دسترسی دارد, هواوی قصد دارد با سامسونگ مقابله کند ,ودرحال  ساخت تمام پانل های OLED برای پرچم های P30 است.

برای شروع، سامسونگ بزرگترین تولیدکننده گوشی هوشمند OLED در صنعت صفحه نمایش موبایل میباشد و دارای نیروی انسانی متعدد و متخصص میباشد تا تقاضای بالای مصرف کننده را از بین ببرد.ثانیا، این باعث می شود نشت ها کمتر شود، اگر چه برای آن کمی دیر است.علاوه بر این، باعث می شود که کل پروسه پیچیده تر شود زیرا Huawei تنها با یک تامین کننده برخورد می کند.

و در آخر ،کم کم، مشکل کنترل کیفیت می تواند به طور بالقوه حل شود.افتضاح هواوی را به خاطر دارید  که  Mate 20 Pro با پانل های LG ساخته شده است؟BOE خوب بود، اما بسیاری از پنل LG در هفته اول از راه اندازی دچار مشکل شد و در نهایت باعث شد تا اعتماد کاربران نسبت به این گوشی از بین برود و هواوی در هفته های اولیه شکست سختی را تحمل کرد.

به نظر می رسد که همکاری  Huawei و سامسونگ به گذشته های دور برمیگردد و تنها نکته قابل توجه تولید قطعات با کیفت بالا میباشد

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود