جهت مشاوره با شماره های زیر در تماس باشید  : 

 09127540027 (موبایل کالای دیجیتال و لوازم خودرو) - 09186530071 (لوازم خانگی ،لپ تاپ و سایر کالاها)

جستجو
دسته بندی محصولات

از شایعه تا واقعیت؟! گوشی های جدید کوالکام با دوربین های 64 مگاپیکسلی و 100 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

تعداد بازدید : 931
1397/12/26
کد خبر : 1384

کوالکام تایید کرد در سال 2019 گوشی هایی مجهز به دوربین های 100 و 64 مگاپیکسلی عرضه خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت کوالکام جودهیپ, در مصاحبه ی اخیر خود اضهار کرد که این شرکن قصد  دارد گوشی های خودرا در سال 2019 میلادی مجهز به دوربین های فوق العاده ایی با 64 مگاپیکسل و حتی 100مگاپیکسل میکند.

باید توجه داشت که مجهز کردن دوربین های کوالکام به سنسورهای پیشرفته بدلیل نیاز بازار میباشد چراکه کوالکام با بهرگیری از تراشه های اسنپدراگون ۶۶۰، ۶۷۰، ۶۷۵، ۷۱۰ ،۸۴۵  و ۸۵۵ میتواند تا 192 مگاپیکسل را پشتیبانی کند.

باید درنظر داشت با تجهیز چنین دوربین‌هایی با رزولوشن بالا،‌ ویژگی‌هایی دیگری مانند کاهش نویز در حالت مالتی فریم یا MFNR و همچنین لگ شاتر غیرفعال می‌‌شود. این بدان معنی است که دوربین گوشی هوشمند نمی‌تواند یک سری تصویر از سوژه بگیرد و آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کرده و تصویر نهایی بهتری را ارائه دهد. بلکه در این وضعیت، دوربین گوشی تنها یک تصویر با کیفیت می‌گیرد و درنهایت از ترکیب کردن پیکسل‌ها یا pixel binning استفاده می‌کند تا تصویری با رزولوشن پایین‌تر ارائه دهد.

در حال حاضر گوشی‌های هوشمندی از که از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برند، ۴ پیکسل را ترکیب می‌کنند تا نمونه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی را درنهایت ایجاد کنند. انتظار می‌رود که با همین رویکرد، گوشی‌های هوشمندی که از دوربین‌های ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برند بتوانند تصاویر ۱۶ مگاپیکسلی تولید کنند.

ایده ی جدیدی که کوالکام درپیش گرفته است برخلاف سلایر تولیدگنندگان موبایل میباشتد چراکه انها  از حسگرهایی با رزولوشن پایین‌تر و ثبت چند تصویر و ادغام آن‌ها برای ایجاد نمونه‌ای با نویز کمتر و جزئیات بیشتر استفاده می‌شود.

جود هیپ در نهایت این نوید را داد که سری جدید گوشی های هوشمند این شرکت کجهز به تراشه اسنپدراگون 865 خواهد بودکه قابلیت تصویر برداری ویدیویی HDR10 را برای کاربران فراهم میکند.

مرا از جدیدترین اخبار بانه کالا با خبر کن
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه بانه کالا می باشد. طراحی توسط کارناوب بانه کالا توسط سرور های اختصاصی و ابری پارس پک میزبانی و پشتیبانی می شود